Omdömet skrevs 27 mars 2018

Super trevlig helg i Stockholm tack vare sjöfarshottelet. Deb bästa frukostbuffé hitttills enlig mina barn, de är mjölkproteinallersgiska och alla fräscha och alternativa produkter fanns på buffén. Vi frågade om hjälp till personalen och de hjälpte till direkt, tack för allt!

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack Patricio C
Wilhelm F, Front Office Manager på Scandic Sjöfartshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 31 mars 2018

Hej Patricio, vi tackar för en superfin recension! Det gör oss jätteglada att se att ni hade en fin vistelse med oss, förhoppningsvis ses vi här igen nästa gång ni besöker Stockholm. Ha en fantastisk dag! Med vänlig hälsning, Jennifer, Reception, Scandic Sjöfartshotellet

Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Med scandic vet man vad man får. Det är bra. Detta hotellet inget undantag.
Bra läge för våra planerade aktiviteter. Bra bemötande av personal. Vi behövde bara dom vid in- och utcheckning (som gick snabbt och smidigt). Det är bra.
Rummet var rent om än lite slitet. Lugnt och tyst (stort bygge utan före fönstret, något som kanske bidrog till lugnet)

Bra frukost i trevlig miljö.

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Andreas L

Hej Andreas, tack så mycket för er recension och välkomna åter! Med vänlig hälsning, Jennifer, Reception, Scandic Sjöfartshotellet

Omdömet skrevs 23 februari 2018

• Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Wilhelm F, Front Office Manager på Scandic Sjöfartshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2018

Omdömet skrevs 2 februari 2018

Vi har bott på en hel del olika Scandichotell och aldrig varit särskilt imponerade (även om de ofta kan ha andra fördelar, såsom läge och tillgänglighet). Sjöfartshotellet sticker dock ut på ett positivt sätt och är väl i klass med andra svenska och utländska medelhotell. Garage i dörren bredvid receptionen är positivt. Personalen var trevlig och bra och rummen var rena och funktionella. Möjligen förstärktes den positiva upplevelsen av ombyggnaden av Slussen som gjort Katarinavägen till en återvändsgata, dvs. ingen trafik att tala om.

• Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Detrevs
Wilhelm F, Front Office Manager på Scandic Sjöfartshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 11 februari 2018

Hej Detrevs, tack för er recension och för att ni valde Scandic Sjöfartshotellet. Vi är glada att vi överträffade era förväntningar, och hoppas att ni kommer tillbaka hit igen i framtiden. Ha det gott!

Med vänlig hälsning,
Jennifer,
Receptionen, Scandic Sjöfartshotellet

Omdömet skrevs 28 januari 2018 från mobil enhet

Sjöfartshotellet är ett klassiskt hotell som funnits i många år. Rummen är relativt små till ytan men väldisponerade. Restaurangen är fräsch både vad gäller inredning och meny. Menyn är klassisk. Hotellet kan rekommenderas.

Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack dAnton37
Wilhelm F, Front Office Manager på Scandic Sjöfartshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 30 januari 2018

Hej dAnton37,

Tack för ditt fina omdöme - att du känner dig som hemma hos oss är bland de finaste omdömen vi kan få!
Varmt välkommen tillbaka till oss framöver,

Med vänlig hälsning,
Wilhelm