Omdömet skrevs 15 februari 2020 från mobil enhet

Hotellvistelsen var godkänd men inte mer, betyg 3-. Rummet kändes lite slitet i kanterna och inte 100% städat. Sängen knakade otroligt mycket. Frukosten hade det man förväntade sig men ingen direkt finess. Bra läge dock med närhet till både restauranger och affärer.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack 808merp
Voyage142947, Vice VD på Mornington Hotel Stockholm City, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2020

Hej
Tack för att du tagit dig tid att lämna dina synpunkter.
HELT OCH RENT är ju grundförutsättningen. Sen vill vi gärna lägga till lite utvalda detaljer för att få till det välkomnande och personligt.

Om du har möjlighet så maila mig ditt rumsnummer (tänker både på städningen och på sängen). Vi ser alltid till att snabbast möjligt byta ut en säng som blivit dålig. Du har säkert även sagt till någon av mina kollegor på plats på hotellet, men om du missade det, så är jag tacksam om du hör av dig till mig på mail: marit.andersson@mornington.se.
Vi tycker också att frukosten är bra och att den håller hög kvalitet, MEN också att den kan presenteras bättre och göras lite roligare och mer inbjudande. Det är ett av våra fokusområden just nu att skapa en WOW känsla på frukosten och därför tar jag gärna del av vad du saknar för att just du ska känna dig överraskad och nöjd. Jag hoppas att du mailar mig så att vi kan hålla kontakten och att du vill komma åter till Mornington. Mvh Märit Andersson, Vice VD Mornington Group

Omdömet skrevs 15 december 2019 från mobil enhet

Bra, prisvärt hotell med gott läge nära Karlaplan. Frukost finns för alla smak och kostinriktningar.Rent och fräscht på rummet. Mycket trevlig hotellstäderska på våning 7 :)
Mycket internationella gäster. Trevligt hotell !

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Rosea61
Voyage142947, Vice VD på Mornington Hotel Stockholm City, svarade på det här omdömetSvarade 20 december 2019

Tack för feedback. Maila mig om du har tid och möjlighet, om vad du tycker att vi skall göra för att komma upp till högsta betyg, vi vill alltid utvecklas!. God Jul! mvh Märit Andersson, Vice VD Mornington Group, e-mail: marit.andersson@mornington.se

Omdömet skrevs 17 november 2019 från mobil enhet

Bodde här när vi skulle på musikal. Lobbyn kändes avslappnad och cool. Lobbyn var full av böcker och någon receptionsdisk fanns inte.
Rummet var jättefint. Rent och snyggt. Det var väldigt tyst och lugnt
Det enda minus var frukosten. Det var för mycket folk så det blev rörigt och stökigt. Den var dock mycket god.

Tack 775bengtj
Voyage142947, Vice VD på Mornington Hotel Stockholm City, svarade på det här omdömetSvarade 13 december 2019

Tack för din positiva feedback. Vi tar till oss din kritik kring att förbättra logistiken vid frukosten. Det finns trevliga extra platser i direkt anslutning till frukostbistron och det behöver vi bli mycket bättre på att se till att våra gäster vet. Jag ber om ursäkt för att vi missat det när du varit här. Varmt välkommen åter. mvh Märit

Omdömet skrevs 17 november 2019 från mobil enhet

Hotellrummet som sådant var mycket prisvärt. Men servicen på frukosten kunde varit betydligt bättre men framför allt uppvisande personalen en nonchalans mot mig som kund.

Bor normalt här i arbetet och då funkar det mesta men nu på helgen var det mycket stök på morgonen och svårt att hitta plats.

Tack bellussi65

Hej,
Tack för din recension.

På helger när vi ibland har fler gäster än i veckorna så ska vi alltid öppna upp våra extra platser som finns i direkt anslutning till frukostbistron. Vi har brustit i det och jag beklagar att du och andra gäster blivit drabbade av det.

Om ok för dig vill jag gärna veta vad du upplevde som nonchalans från oss. Det går utmärkt att maila direkt till mig om du har tid och möjlighet e-mail: marit.andersson@mornington.se mvh Märit Andersson Vice VD Mornington Hotel Group

Omdömet skrevs 16 november 2019 från mobil enhet

Bra läge mitt i stan, men ändå tyst och lugnt läge. Rummet var en trevlig överraskning. Mycket mysigt inrett och fräscht. Välstädat. Toaletten var mycket fräsch. Vi åt brunch där som innehöll många spännande rätter. God frukost också.

Tack Vicklan
Voyage142947, Vice VD på Mornington Hotel Stockholm City, svarade på det här omdömetSvarade 14 december 2019

Tack för din recension. Trevlig dag! / mvh Märit Andersson, vice VD, Mornington Group