• Frukost ingår
Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Radisson Blu
  • Pool
Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Berns Hotel(Stockholm)
  • Restaurang
Nordic Light Hotel(Stockholm)
  • Frukost ingår
Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 166 US$/natt.

Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Freys Hotel(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
2025 av 1 253 omdömen
Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

Svårt att veta vart man skulle checka in. Fick säga till flera gånger om att det saknades sängar till alla trots att vi bett om extrasängar vid 2 tillfällen vid bokning. Bra rum, hörde inget från andra gäster. Bra personal i receptionen som svarade på våra frågor. Trångt vid frukost och svårt att få plats. Trots att vi föranmält min dotters luftburna Jordnötsallergi valde de att ha framme jordnötssmör vid frukosten. När jag bad dem att ta bort det så min dotter skulle kunna vistas där frukosten serverades fick jag till svar att de inte tänker ta bort det eftersom det ingår i deras frukostutbud. De totalvägrade trots att jag förklarade flera gånger! Gick till killen i receptionen och sa till och då togs det äntligen bort. Bedrövligt att behöva stå och tjafsa om något sådant! Kommer inte tillbaka...

Bodde här: mars 2018
2  Tack camillab450
Tina K, Reservations på Mornington Hotel Stockholm City, svarade på det här omdömetSvarade 15 mars 2018

Tack för ert besök och recensionen. Jag beklagar verkligen, tråkigt att höra. Vi uppskattar din feedback som självklart kommer att vidarebefordras till rätt avdelning. Vi hoppas såklart att ni väljer att återkomma och att vi får möjlighet att ge er ett bättre intryck.

Omdömet skrevs 1 mars 2018

Literally ett riktigt nice hotel.
Kom in där, snabb service bokade ett rum via deras datorer man får använda i lobbyn, Snygg tjej som hjälpte till dessutom tänkte ge henne ett mitt nummer men hon var nog några vårar äldre än mig.
Relativt nice rum. Lite äldre böcker och en halv B lampa men annars är det lugnt. Bra dusch och skön säng.
Spenderade inte jätte mycket tid på hotellet då det bara var en natt.
Frukosten dagen efter var riktigt bra, schysst bacon och bra flingor 10/10 would stay there again.

Tips för att välja rum: Lite väl kallt på våning 5 mer än så kan ajg inte säga.
  • Bodde här: februari 2018, reste med vänner
Tack J u s t f o r s... e
Tina K, Reservations på Mornington Hotel Stockholm City, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2018

Tack för ditt besök och din recension. Välkommen åter!

Omdömet skrevs 25 februari 2018

Mornington har mycket bra läge, centralt och lugnt på Östermalm, snyggt inredda rum, lobbyn känns som ett vardagsrum, trevlig och hjälpsam personal, god frukost och ett hyggligt pris,vad kan man mer begära. Alltså: rekommenderas varmt!

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack jannX3878VO

Tack för ditt besök och din recension. Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Centralt, hemtrevligt och bra. Har bott här flera gånger och gillar det verkligen. Denna gång hade jag dock några frågetecken? Morgonrockar med bruna fläckar på, typ kaffefläckar som ej gått bort i tvätten, dessa får man ju slänga helt enkelt.... sen ang. Dagstädet så bäddades inte sängen iordning, allt annat städades? Lite märkligt? Men som sagt, generellt bra, men man behöver ta en uppryckning i housekeeping.

Bodde här: februari 2018, reste ensam
Tack Frida D

Tack för dina besök och för att du skrivit en recension. Jag beklagar att det slarvats med städningen av ditt rum. Vi tar självklart åt oss och ska göra allt för att det inte ska upprepas. Hoppas vi ses igen!

Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Levde tyvärr inte alls upp till förväntningarna då personal inte var serviceinriktad. Dessutom var standarden på rummen inte det som utlovades. Dock bra läge och nära till bra restauranger, shopping osv.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Hanna N
Tina K, Reservations på Mornington Hotel Stockholm City, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2018

Tack för ditt besök. Jag beklagar att dina förväntningar inte infriades, men uppskattar att du informerar oss om detta. Du är varmt välkommen åter.