“Bistro cafe”

Lilla Hasselbacken Restaurant-Café-Wärdshus
Boka med
Lilla Hasselbacken Restaurant-Café-Wärdshus har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 1 468 av 3 514 Restauranger i Stockholm
Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Djurgården och Djurgårdsbrunn
Beskrivning: OM LILLA HASSELBACKEN Mittemot Skansens huvudentré ligger Lilla Hasselbacken, en klassiker som funnits på Djurgårdsslätten sedan invigningen år 1866. I det grönmålade huset är det enkelt att trivas och miljön bjuder på nostalgiska fotografier och målningar som erinrar oss om svunna tider. Det centrala och samtidigt lugna läget på Djurgården gör Lilla Hasselbacken populärt oavsett om du vill fika, luncha eller äta middag.
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Dålig kundservice. Tjejerna som jobbar där är trevliga men drummeln som driver stället verkar inte förstå att hans är i restaurant-branschen.
Min vän hittade ett mörkt hårstrå inbäddad i pajen hon åt. När hon klagade så blev hon ifrågasatt men fick till slut tillbaka pengarna men ingen ursäkt eller erbjudande om någon annan rätt.

Datum för besöket: december 2018
Tack 485annkristinj

Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

För livemusik o sång är lokalen för liten. Trångt mellan borden. Var fullsatt fredagkväll. Heinz lirar som vanligt bra. Schweinshaxe var smakrikt och stor men kryddad med vitlök!? God öl. Tyvärr var knödeln för kompakta o det var för lite sås. Prisnivån ok. Andra åt schnitzel o tyckte att den var god. Helt ok ställe

Datum för besöket: september 2018
Tack frankpfestorf
Omdömet skrevs 26 september 2018

Helt ok om man vill ha välkänd mat till rimligt pris. Trevlig personal. Nära till välkända utflyktsmål på Djurgården.

Datum för besöket: september 2018
Tack Lasse L
Omdömet skrevs 26 juli 2018 från mobil enhet

God och vällagad mat. Vi tog välsmakande pulledpork burgare med god friterad potatis. Osten var dock ej smält.
Oxfilen var mör men rödvinsåsen var för söt.

En sur tant i kassan välkomnade oss med en tillsägelse och var allmänt otrevlig. Borden var smutsiga och salladsbuffen var trött och mosig.

Märkligt att den riktiga Hasselbacken vill associeras med den här restaurangen.

Datum för besöket: juli 2018
Tack GuyFromStockholm
Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

Lilla Hasselbacken serverar inte bra mat! Dessutom var betjäningen i kassan otrevlig! Serveringspersonalen var dock bra! Kan inte rekommendera stället!

Datum för besöket: juli 2018
Tack GertOve L

Resenärer som tittade på Lilla Hasselbacken Restaurant-Café-Wärdshus tittade också på

Besökt Lilla Hasselbacken Restaurant-Café-Wärdshus? Berätta vad du tyckte!