“Fika inget speciellt”
Omdöme om Lilla Hasselbacken

Lilla Hasselbacken
Boka med
Lilla Hasselbacken har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 1 479 av 3 438 Restauranger i Stockholm
Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Djurgården och Djurgårdsbrunn
Omdömet skrevs 24 juni 2018

Vi var på Skansen och fikade på Lilla Hasselbacken. Det var kallt ute och kallt inne. Det var i januari. Fikat var inget speciellt. Det fanns inte så mycket att välja på till kaffet. Ett gäng studenter satt där och studerade så vi fick ingen sittplats inne. Därför fick vi sitta ute och dricka kaffe och det var så kallt.

Tack ruka574

Omdömet skrevs 27 maj 2018 från mobil enhet

Lilla Hasselbacken kan sägas ligga mittemot Skansen på Djurgården. Hyfsade rätter, men själva pärlan är den högra delen, ett cafe med lite enklare maträtter. Detas bakpotatis med fyllningar var verklugen suverän och generöst tilltagen. Bra ölsorter och trevlig personal!

Tack MarS5101
Omdömet skrevs 23 maj 2018 från mobil enhet

Räksmörgåsen med ca 20 små räkor serverades på en torr formbrödsskiva, 1 ägg och obefintlig majonäs, ingen citron eller dill. 4 st gurkskivor och 2 tomat kvartar. Kostade 125 kr men var inte värd mer än 50 kr, på sin höjd. Hur kan man ens servera ngt sådant på ett cafe? Uselt!!

Tack Suvi N
Omdömet skrevs 20 april 2018 från mobil enhet

Helt okej middag med god mat, men inget extra ordinärt. Servicenivån var okej, men även där fanns rum för förbättring. Helhetsintrycket var ändock trevligt!

Tack Otis2106
Omdömet skrevs 4 april 2018 från mobil enhet

Omodern restaurang, personalen är lite sura/griniga. Maten var okej. Potatismoset var lite klistrigt men köttbullarna var goda.

Tack NJORGENSEN

Resenärer som tittade på Lilla Hasselbacken tittade också på

Besökt Lilla Hasselbacken? Berätta vad du tyckte!