Hotel Hornsgatan
  • Frukost ingår
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Freys Hotel(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Victory Hotel(Stockholm)
ClarionCollection
  • Frukost ingår
Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Hotel Birger Jarl
Hotel Rival(Stockholm)
Agoda.com
Hotel Diplomat(Stockholm)
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs december 18 2016 från mobil enhet

Väldigt trevligt hotell med fina rum och tillmötesgående personal. Väldigt god frukost.

Men får dåligt betyg pga att vårt rum (nr2) låg precis över ett uteställe och vi var där en lördag, så vi fick inte till att sova fören vid kl 03,00 då stället stängde. Väldigt tråkigt.

Bodde här: December 2016, reste som ett par
2  Tack Cneh88
Omdömet skrevs december 18 2016 från mobil enhet

Sov en natt med tre vänner. Bra sängar, väldigt trevligt rum, rent och frächt. Hade turen att ha toa och dusch på rummet. Tvål och shampoo fanns att tillgå. Bra frukost buffé. Bra läge, ganska nära till t-bana och trevlig personal. Kan mycket väl tänka mig att bo här igen!

Bodde här: December 2016, reste med vänner
Tack Sofie D
Omdömet skrevs december 11 2016

Fint hostel (dvs toalett o dusch i korridor) med bra rum och bra läge på Söder med gångavstånd till Gamla stan mm.
Uppskattade extra att kaffe, fil, yoghurt mm fanns tillgängligt dygnet runt - bara att hämta i köket. Kan tänka mig att bo här igen!

• Bodde här: November 2016, reste som ett par
Tack Sandra_XYZ
Omdömet skrevs november 2 2016 från mobil enhet

Utsidan är anonym, man går en trappa upp i en vanlig uppgång och på andra våning håller hotellet till. Vi hade ett 3-bäddsrum som var rymligt o fint inrett. Toalett o dusch i korridoren var mer än ok. Nyrenoverade och ingen kö/väntan. I köket/frukostrummet fanns kaffe/te, kaka, frukt mm alltid tillgängligt. Receotionspersonalen var mycket serviceminded. Allt som allt en pärla i Sthlm - rekommenderas varmt!

Bodde här: Oktober 2016, reste med familjen
Tack gitsvan
Omdömet skrevs oktober 16 2016 från mobil enhet

Alldeles utmärkt hotell. Vi hade bokat rum i korridoren, det fanns flera toaletter/duschar så det blev inga köer. Frukosten ok, inget varmt förutom ägg, kaffe och te. Man hörde nattklubben som delvis ligger i bottenvåningen, men det var rätt ok. Detta är inget topphotell men priset och läget gör det till ett bra alternativ.

Bodde här: Oktober 2016, reste med vänner
Tack henalv