“Familjärt hotell”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
Hotel Hornsgatan
Rankat som nummer 1 av 35 B&B/värdshus i Stockholm
Omdömet skrevs januari 4 2017

Blev jätteväl mottagen direkt av en tjej i receptionen som bad om ursäkt för att teven inte fungerade och att hon hade försökt att få ordning på den under hela dagen. Streaming är dagens melodi helt enkelt :)

Fick ett stort dubbelrum med plats för både soffa, bord och skrivbord och sängen var jätteskön.

Bodde två nätter på detta hotell som ligger mitt på trevliga Södermalm. Ett mysigt hotell med en familjär känsla. Toalett och dusch fanns ute i korridoren och dessa var jättefräscha. Trevlig frukost som innehöll precis det man behövde - varken mer eller mindre. I och med att det var en familjär känsla så var det många "godmorgon" och leenden vid frukosten.

Mariatorgets tunnelbana ligger bara ett par minuter från hotellet.

• Bodde här: December 2016, reste i arbetet
Tack Mats B

Omdömet skrevs december 18 2016 från mobil enhet

Väldigt trevligt hotell med fina rum och tillmötesgående personal. Väldigt god frukost.

Men får dåligt betyg pga att vårt rum (nr2) låg precis över ett uteställe och vi var där en lördag, så vi fick inte till att sova fören vid kl 03,00 då stället stängde. Väldigt tråkigt.

Bodde här: December 2016, reste som ett par
2  Tack Cneh88
Omdömet skrevs december 18 2016 från mobil enhet

Sov en natt med tre vänner. Bra sängar, väldigt trevligt rum, rent och frächt. Hade turen att ha toa och dusch på rummet. Tvål och shampoo fanns att tillgå. Bra frukost buffé. Bra läge, ganska nära till t-bana och trevlig personal. Kan mycket väl tänka mig att bo här igen!

Bodde här: December 2016, reste med vänner
Tack Sofie D
Omdömet skrevs december 11 2016

Fint hostel (dvs toalett o dusch i korridor) med bra rum och bra läge på Söder med gångavstånd till Gamla stan mm.
Uppskattade extra att kaffe, fil, yoghurt mm fanns tillgängligt dygnet runt - bara att hämta i köket. Kan tänka mig att bo här igen!

• Bodde här: November 2016, reste som ett par
Tack Sandra_XYZ
Omdömet skrevs november 2 2016 från mobil enhet

Utsidan är anonym, man går en trappa upp i en vanlig uppgång och på andra våning håller hotellet till. Vi hade ett 3-bäddsrum som var rymligt o fint inrett. Toalett o dusch i korridoren var mer än ok. Nyrenoverade och ingen kö/väntan. I köket/frukostrummet fanns kaffe/te, kaka, frukt mm alltid tillgängligt. Receotionspersonalen var mycket serviceminded. Allt som allt en pärla i Sthlm - rekommenderas varmt!

Bodde här: Oktober 2016, reste med familjen
Tack gitsvan
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Stockholmhotell
Mariatorget
Freys Hotel
Nr 18 av 154 i Stockholm
1 330 omdömen
Visa priser

Besökt Hotel Hornsgatan? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel Hornsgatan

Adress: 66B Hornsgatan, Stockholm 118 21, Sverige
Region: Sverige > Stockholms län > Stockholm > Mariatorget , Södermalm
Bekvämligheter:
Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Typ av hotell:
Rankad som nummer 1 av 35 B&B/värdshus i Stockholm
Prisklass: 860 kr - 1 518 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:2-stjärnigt — Hotel Hornsgatan 2*
Antal rum: 21
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia och TripOnline SA så att du tryggt kan boka med Hotel Hornsgatan. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?