Hotel Hornsgatan
Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Hilton Stockholm Slussen(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Hilton
  • Restaurang
Nordic Light Hotel(Stockholm)
Preferred Hotels
Lydmar Hotel(Stockholm)
Hotel Skeppsholmen(Stockholm)
  • Frukost ingår
Hotel Kung Carl, BW Premier Collection(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Travelocity
Hotel Rival(Stockholm)
Agoda.com
Grand Hotel(Stockholm)
  • Pool
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs december 18 2016 från mobil enhet

Sov en natt med tre vänner. Bra sängar, väldigt trevligt rum, rent och frächt. Hade turen att ha toa och dusch på rummet. Tvål och shampoo fanns att tillgå. Bra frukost buffé. Bra läge, ganska nära till t-bana och trevlig personal. Kan mycket väl tänka mig att bo här igen!

Bodde här: December 2016, reste med vänner
Tack Sofie D
Omdömet skrevs december 11 2016

Fint hostel (dvs toalett o dusch i korridor) med bra rum och bra läge på Söder med gångavstånd till Gamla stan mm.
Uppskattade extra att kaffe, fil, yoghurt mm fanns tillgängligt dygnet runt - bara att hämta i köket. Kan tänka mig att bo här igen!

• Bodde här: November 2016, reste som ett par
Tack Sandra_XYZ
Omdömet skrevs november 2 2016 från mobil enhet

Utsidan är anonym, man går en trappa upp i en vanlig uppgång och på andra våning håller hotellet till. Vi hade ett 3-bäddsrum som var rymligt o fint inrett. Toalett o dusch i korridoren var mer än ok. Nyrenoverade och ingen kö/väntan. I köket/frukostrummet fanns kaffe/te, kaka, frukt mm alltid tillgängligt. Receotionspersonalen var mycket serviceminded. Allt som allt en pärla i Sthlm - rekommenderas varmt!

Bodde här: Oktober 2016, reste med familjen
Tack gitsvan
Omdömet skrevs oktober 16 2016 från mobil enhet

Alldeles utmärkt hotell. Vi hade bokat rum i korridoren, det fanns flera toaletter/duschar så det blev inga köer. Frukosten ok, inget varmt förutom ägg, kaffe och te. Man hörde nattklubben som delvis ligger i bottenvåningen, men det var rätt ok. Detta är inget topphotell men priset och läget gör det till ett bra alternativ.

Bodde här: Oktober 2016, reste med vänner
Tack henalv
Omdömet skrevs augusti 24 2016

Hade ett värdebevis från Myday, och jag trodde att allt var frid och fröjd. Efter några dagar får jag ett mail om att det blivit fel i datasystemet. Det rummet vi bokat var ej tillgängligt, och vi nobbade rum med delat badrum tvärs över korridoren. Kompensationen uteblev helt. Tråkigt och dålig service.

Tips för att välja rum: vet ej då vi aldrig kom dit..
Bodde här: September 2015, reste som ett par
2  Tack Fredrik H