“Mysigt och trevligt hotell”
Omdöme om Hotel Hornsgatan

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 9 sidor till!
Hotel Hornsgatan
Rankat som nummer 1 av 35 B&B/värdshus i Stockholm
Omdömet skrevs december 18 2016 från mobil enhet

Sov en natt med tre vänner. Bra sängar, väldigt trevligt rum, rent och frächt. Hade turen att ha toa och dusch på rummet. Tvål och shampoo fanns att tillgå. Bra frukost buffé. Bra läge, ganska nära till t-bana och trevlig personal. Kan mycket väl tänka mig att bo här igen!

Bodde här: December 2016, reste med vänner
Tack Sofie D

Omdömet skrevs december 11 2016

Fint hostel (dvs toalett o dusch i korridor) med bra rum och bra läge på Söder med gångavstånd till Gamla stan mm.
Uppskattade extra att kaffe, fil, yoghurt mm fanns tillgängligt dygnet runt - bara att hämta i köket. Kan tänka mig att bo här igen!

• Bodde här: November 2016, reste som ett par
Tack Sandra_XYZ
Omdömet skrevs november 2 2016 från mobil enhet

Utsidan är anonym, man går en trappa upp i en vanlig uppgång och på andra våning håller hotellet till. Vi hade ett 3-bäddsrum som var rymligt o fint inrett. Toalett o dusch i korridoren var mer än ok. Nyrenoverade och ingen kö/väntan. I köket/frukostrummet fanns kaffe/te, kaka, frukt mm alltid tillgängligt. Receotionspersonalen var mycket serviceminded. Allt som allt en pärla i Sthlm - rekommenderas varmt!

Bodde här: Oktober 2016, reste med familjen
Tack gitsvan
Omdömet skrevs oktober 16 2016 från mobil enhet

Alldeles utmärkt hotell. Vi hade bokat rum i korridoren, det fanns flera toaletter/duschar så det blev inga köer. Frukosten ok, inget varmt förutom ägg, kaffe och te. Man hörde nattklubben som delvis ligger i bottenvåningen, men det var rätt ok. Detta är inget topphotell men priset och läget gör det till ett bra alternativ.

Bodde här: Oktober 2016, reste med vänner
Tack henalv
Omdömet skrevs augusti 24 2016

Hade ett värdebevis från Myday, och jag trodde att allt var frid och fröjd. Efter några dagar får jag ett mail om att det blivit fel i datasystemet. Det rummet vi bokat var ej tillgängligt, och vi nobbade rum med delat badrum tvärs över korridoren. Kompensationen uteblev helt. Tråkigt och dålig service.

Tips för att välja rum: vet ej då vi aldrig kom dit..
Visa fler tips på hur du väljer rum
Bodde här: September 2015, reste som ett par
2  Tack Fredrik H
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Stockholmhotell
Mariatorget
Freys Hotel
Nr 18 av 154 i Stockholm
1 329 omdömen
Visa priser

Besökt Hotel Hornsgatan? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel Hornsgatan

Adress: 66B Hornsgatan, Stockholm 118 21, Sverige
Region: Sverige > Stockholms län > Stockholm > Mariatorget , Södermalm
Bekvämligheter:
Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Typ av hotell:
Rankad som nummer 1 av 35 B&B/värdshus i Stockholm
Prisklass: 860 kr - 1 518 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:2-stjärnigt — Hotel Hornsgatan 2*
Antal rum: 21
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia och TripOnline SA så att du tryggt kan boka med Hotel Hornsgatan. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?