Hotel Hornsgatan
Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Clarion Hotel Sign(Stockholm)
Clarion Hotels
ClarionCollection
Nordic Light Hotel(Stockholm)
Preferred Hotels
  • Frukost ingår
Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
ClarionCollection
  • Frukost ingår
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Grand Hotel(Stockholm)
  • Pool
Omdömet skrevs 16 oktober 2016 från mobil enhet

Alldeles utmärkt hotell. Vi hade bokat rum i korridoren, det fanns flera toaletter/duschar så det blev inga köer. Frukosten ok, inget varmt förutom ägg, kaffe och te. Man hörde nattklubben som delvis ligger i bottenvåningen, men det var rätt ok. Detta är inget topphotell men priset och läget gör det till ett bra alternativ.

Bodde här: oktober 2016, reste med vänner
Tack henalv
Omdömet skrevs 24 augusti 2016

Hade ett värdebevis från Myday, och jag trodde att allt var frid och fröjd. Efter några dagar får jag ett mail om att det blivit fel i datasystemet. Det rummet vi bokat var ej tillgängligt, och vi nobbade rum med delat badrum tvärs över korridoren. Kompensationen uteblev helt. Tråkigt och dålig service.

Tips för att välja rum: vet ej då vi aldrig kom dit..
Bodde här: september 2015, reste som ett par
2  Tack Fredrik H
Omdömet skrevs 14 augusti 2016 från mobil enhet

Mysigt hotell med mycket fin service - prisvärt! Rekommenderas varmt! Bra läge på söder - busshållplats precis utanför porten. Härlig miljö ute på Hornsgatan med många små butiker och matställen. Rum i olika storlekar - mysigt inreda. Ett hotell att återvända till!

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack Anna A
Omdömet skrevs 24 juni 2016

Vi ville bo centralt och någorlunda prisvänligt och hittade detta hotell med hög trivselnivå. Vi hyrde två rum, ett för de vuxna och ett för barnen (rummen inrymde inga extrasängar), och trots att hotellet ligger i ett bostadshus (sedvanlig trappuppgång med portkod) så var tillgängligheten god.
Bra frukostbuffé med grundläggande innehåll, men något dålig akustik i frukostrummet (hög ljudnivå pga övriga gäster). Kvällsbuffé tillgänglig hela natten. Mycket trevlig och serviceminded personal.

• Bodde här: februari 2016, reste med familjen
Tack Liv Z
Omdömet skrevs 22 maj 2016

Läge:
Centralt på söder, med ingång i vanlig portuppgång. 2 minuters promenad till tunnelbanan (Mariatorget). 20 minuters promenad till gamla stan.
Rummet:
Charmig inredning i vinkelrum med trägolv. Enda minuset var att det är ett utedäck/en uteplats utanför fönstret. Mycket bra internetuppkoppling, gott om TV-kanaler och en av de skönaste hotellsängar jag provat.
Service:
tillgänglig juice, te, kaffe, yogurt och frukt dygnet runt. Dator till låns med fria utskrifter.
Frukost:
Mindre utbud, men det mest varierade jag varit med om. Gott om alternativ för alla kosthållningar och allergier, frukt och nötter, ägg och gott om alternativ som är gluten- och laktosfria.
Personalen var mycket trevlig och tillmötesgående, positiv.

• Bodde här: maj 2016, reste ensam
Tack nyfiken_78