“Utmärkt hotell ”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
Hotel Hornsgatan
Rankat som nummer 1 av 35 B&B/värdshus i Stockholm
Omdömet skrevs oktober 16 2016 från mobil enhet

Alldeles utmärkt hotell. Vi hade bokat rum i korridoren, det fanns flera toaletter/duschar så det blev inga köer. Frukosten ok, inget varmt förutom ägg, kaffe och te. Man hörde nattklubben som delvis ligger i bottenvåningen, men det var rätt ok. Detta är inget topphotell men priset och läget gör det till ett bra alternativ.

Bodde här: Oktober 2016, reste med vänner
Tack henalv

Omdömet skrevs augusti 24 2016

Hade ett värdebevis från Myday, och jag trodde att allt var frid och fröjd. Efter några dagar får jag ett mail om att det blivit fel i datasystemet. Det rummet vi bokat var ej tillgängligt, och vi nobbade rum med delat badrum tvärs över korridoren. Kompensationen uteblev helt. Tråkigt och dålig service.

Tips för att välja rum: vet ej då vi aldrig kom dit..
Visa fler tips på hur du väljer rum
Bodde här: September 2015, reste som ett par
2  Tack Fredrik H
Omdömet skrevs augusti 14 2016 från mobil enhet

Mysigt hotell med mycket fin service - prisvärt! Rekommenderas varmt! Bra läge på söder - busshållplats precis utanför porten. Härlig miljö ute på Hornsgatan med många små butiker och matställen. Rum i olika storlekar - mysigt inreda. Ett hotell att återvända till!

Bodde här: Augusti 2016, reste med familjen
Tack Anna A
Omdömet skrevs juni 24 2016

Vi ville bo centralt och någorlunda prisvänligt och hittade detta hotell med hög trivselnivå. Vi hyrde två rum, ett för de vuxna och ett för barnen (rummen inrymde inga extrasängar), och trots att hotellet ligger i ett bostadshus (sedvanlig trappuppgång med portkod) så var tillgängligheten god.
Bra frukostbuffé med grundläggande innehåll, men något dålig akustik i frukostrummet (hög ljudnivå pga övriga gäster). Kvällsbuffé tillgänglig hela natten. Mycket trevlig och serviceminded personal.

• Bodde här: Februari 2016, reste med familjen
Tack Liv Z
Omdömet skrevs maj 22 2016

Läge:
Centralt på söder, med ingång i vanlig portuppgång. 2 minuters promenad till tunnelbanan (Mariatorget). 20 minuters promenad till gamla stan.
Rummet:
Charmig inredning i vinkelrum med trägolv. Enda minuset var att det är ett utedäck/en uteplats utanför fönstret. Mycket bra internetuppkoppling, gott om TV-kanaler och en av de skönaste hotellsängar jag provat.
Service:
tillgänglig juice, te, kaffe, yogurt och frukt dygnet runt. Dator till låns med fria utskrifter.
Frukost:
Mindre utbud, men det mest varierade jag varit med om. Gott om alternativ för alla kosthållningar och allergier, frukt och nötter, ägg och gott om alternativ som är gluten- och laktosfria.
Personalen var mycket trevlig och tillmötesgående, positiv.

• Bodde här: Maj 2016, reste ensam
Tack nyfiken_78
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Stockholmhotell
Mariatorget
Freys Hotel
Nr 18 av 154 i Stockholm
1 330 omdömen
Visa priser

Besökt Hotel Hornsgatan? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel Hornsgatan

Adress: 66B Hornsgatan, Stockholm 118 21, Sverige
Region: Sverige > Stockholms län > Stockholm > Mariatorget , Södermalm
Bekvämligheter:
Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Typ av hotell:
Rankad som nummer 1 av 35 B&B/värdshus i Stockholm
Prisklass: 860 kr - 1 518 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:2-stjärnigt — Hotel Hornsgatan 2*
Antal rum: 21
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com och Expedia så att du tryggt kan boka med Hotel Hornsgatan. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?