Hotel Hornsgatan
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 128 US$/natt.

Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 110 US$/natt.

ClarionCollection
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 165 US$/natt.

Freys Hotel Lilla Rådmannen(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Official Hotel
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 112 US$/natt.

Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
ClarionCollection
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 139 US$/natt.

Clarion Hotel Sign(Stockholm)
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 151 US$/natt.

Hotel C Stockholm(Stockholm)
Nordic Light Hotel(Stockholm)
Preferred Hotels
Omdömet skrevs 22 maj 2016

Läge:
Centralt på söder, med ingång i vanlig portuppgång. 2 minuters promenad till tunnelbanan (Mariatorget). 20 minuters promenad till gamla stan.
Rummet:
Charmig inredning i vinkelrum med trägolv. Enda minuset var att det är ett utedäck/en uteplats utanför fönstret. Mycket bra internetuppkoppling, gott om TV-kanaler och en av de skönaste hotellsängar jag provat.
Service:
tillgänglig juice, te, kaffe, yogurt och frukt dygnet runt. Dator till låns med fria utskrifter.
Frukost:
Mindre utbud, men det mest varierade jag varit med om. Gott om alternativ för alla kosthållningar och allergier, frukt och nötter, ägg och gott om alternativ som är gluten- och laktosfria.
Personalen var mycket trevlig och tillmötesgående, positiv.

• Bodde här: maj 2016, reste ensam
Tack nyfiken_78
Omdömet skrevs 28 mars 2016

Med entré i en vanlig portuppgång kan det vara lite knepigt att hitta till det här trevliga hotellet. När man väl hittat in välkomnas man dock av mycket trevlig och hjälpsam personal. Matsalen med drycker och tilltugg står alltid öppen.

Rummen personliga, mysiga och väl underhållna. Mycket fräscht badrum!

• Bodde här: mars 2016, reste i arbetet
Tack iqwucbwi
Omdömet skrevs 30 september 2015

Bra läge på söder. Fint, välstädat rum. Väldigt trevlig personal. Bra med tillgång till kaffe, te,juice,yoghurt mm hela dygnet. Vi hade det lugnt på rummet trots närheten till både Hornsgatan och nattliv.

• Bodde här: september 2015, reste som ett par
Tack Josephine L
Omdömet skrevs 16 augusti 2015 från mobil enhet

Mycket fint litet hotell på söder
Bra bemötande, mycket trevlig personal och suverän service.
Fri tillgång till kaffe, te och juice,
kakor.
Frukosten hade allt som behövdes, dock i mindre skala eftersom hotellet är lite mindre.
Fina och nyrenoverade rum!
Väldigt nöjd med hotellet och redan bokat till nästa år.

Väl värt att boka!

Bodde här: augusti 2015, reste med vänner
Tack Therese B
Omdömet skrevs 16 augusti 2015 från mobil enhet

Bästa hotellet på alla sätt. Förstklassig service och bemötande. Läget är perfekt på hornsgatan .
Rummet var rent, stort och fräscht. Nästa gång vi ska till Stockholm bor vi gärna på denna pärla. Lagom frukostbuffé med färsk frukt där inget saknades. Rekommenderas

Bodde här: augusti 2015, reste med vänner
Tack AnnaMNilsson