“Oväntat charmigt och berikande”
Omdöme om Hotel Hornsgatan

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
Hotel Hornsgatan
Rankat som nummer 1 av 35 B&B/värdshus i Stockholm
Omdömet skrevs maj 22 2016

Läge:
Centralt på söder, med ingång i vanlig portuppgång. 2 minuters promenad till tunnelbanan (Mariatorget). 20 minuters promenad till gamla stan.
Rummet:
Charmig inredning i vinkelrum med trägolv. Enda minuset var att det är ett utedäck/en uteplats utanför fönstret. Mycket bra internetuppkoppling, gott om TV-kanaler och en av de skönaste hotellsängar jag provat.
Service:
tillgänglig juice, te, kaffe, yogurt och frukt dygnet runt. Dator till låns med fria utskrifter.
Frukost:
Mindre utbud, men det mest varierade jag varit med om. Gott om alternativ för alla kosthållningar och allergier, frukt och nötter, ägg och gott om alternativ som är gluten- och laktosfria.
Personalen var mycket trevlig och tillmötesgående, positiv.

• Bodde här: Maj 2016, reste ensam
Tack nyfiken_78

Omdömet skrevs mars 28 2016

Med entré i en vanlig portuppgång kan det vara lite knepigt att hitta till det här trevliga hotellet. När man väl hittat in välkomnas man dock av mycket trevlig och hjälpsam personal. Matsalen med drycker och tilltugg står alltid öppen.

Rummen personliga, mysiga och väl underhållna. Mycket fräscht badrum!

• Bodde här: Mars 2016, reste i arbetet
Tack iqwucbwi
Omdömet skrevs september 30 2015

Bra läge på söder. Fint, välstädat rum. Väldigt trevlig personal. Bra med tillgång till kaffe, te,juice,yoghurt mm hela dygnet. Vi hade det lugnt på rummet trots närheten till både Hornsgatan och nattliv.

• Bodde här: September 2015, reste som ett par
Tack Josephine L
Omdömet skrevs augusti 16 2015 från mobil enhet

Mycket fint litet hotell på söder
Bra bemötande, mycket trevlig personal och suverän service.
Fri tillgång till kaffe, te och juice,
kakor.
Frukosten hade allt som behövdes, dock i mindre skala eftersom hotellet är lite mindre.
Fina och nyrenoverade rum!
Väldigt nöjd med hotellet och redan bokat till nästa år.

Väl värt att boka!

Bodde här: Augusti 2015, reste med vänner
Tack Narketos
Omdömet skrevs augusti 16 2015 från mobil enhet

Bästa hotellet på alla sätt. Förstklassig service och bemötande. Läget är perfekt på hornsgatan .
Rummet var rent, stort och fräscht. Nästa gång vi ska till Stockholm bor vi gärna på denna pärla. Lagom frukostbuffé med färsk frukt där inget saknades. Rekommenderas

Bodde här: Augusti 2015, reste med vänner
Tack AnnaMNilsson
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Stockholmhotell
Mariatorget
Freys Hotel
Nr 18 av 154 i Stockholm
1 329 omdömen
Visa priser

Besökt Hotel Hornsgatan? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel Hornsgatan

Adress: 66B Hornsgatan, Stockholm 118 21, Sverige
Region: Sverige > Stockholms län > Stockholm > Mariatorget , Södermalm
Bekvämligheter:
Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Typ av hotell:
Rankad som nummer 1 av 35 B&B/värdshus i Stockholm
Prisklass: 860 kr - 1 518 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:2-stjärnigt — Hotel Hornsgatan 2*
Antal rum: 21
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Expedia, Hotels.com och TripOnline SA så att du tryggt kan boka med Hotel Hornsgatan. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?