“Oerhört trevligt ställe för häng”

Delikatessen Bistro Bar
Kök: Franskt
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 19 augusti 2021 från mobil enhet

Augusti, Soligt Stockholm och häng på ett väldigt trevligt ställe. Vi njöt av såväl ställe, service och goda glas riesling.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack LaufenLars

Omdömet skrevs 19 januari 2020 från mobil enhet

Vi valde råbiff till lunch. Perfekta pommes. Sallad. Precis som i Frankrike. Vi var tre tjejer som alla valde råbiff. Vi råkar Älska råbiff. Vi var rörande överens om att den var Perfekt!! Fanns Inget att klaga på!
Jag går gärna hit igen. Trevligt ställe

Datum för besöket: januari 2020
2  Tack AnetteBrunett
Omdömet skrevs 13 januari 2020

Det bästa med stället är lokalen (och då var inte maten eller servicen på något sätt dålig), inredaren har lyckats få till en intim och fransk känsla som gör stället väldigt mysigt. Var relativt få gäster vid besöket, vilket gjorde att vi fick full uppmärksamhet från den trevliga servicepersonalen. Menyn föredömligt kort med spännande rätter och smakkombinationer. Alltigenom en trevlig upplevelse.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack jensa1978
Omdömet skrevs 22 december 2019 från mobil enhet

OK men lite trött service. Besökte restaurangen i ett större sällskap. Bakdelen mysig men liten. Restaurangens meny ganska ambitiös men lite för tillkrånglad gör mig. Fick liksom inget grepp om rätterna och det blev ett ’jasså var det då de menade’

Datum för besöket: december 2019
Tack 639gunillak
Omdömet skrevs 12 december 2019

Oj, skrattretande dåligt. Överlägsen och otrevlig personal, menyn vad överambitiös och något kockarna inte kunde leva upp till. Första gången någonsin jag betalt 300 för en rätt, tagit en tugga och sedan gått och köpt en pizza.

Datum för besöket: december 2019
Tack Be_nice20
Odyssey23679526370, Chef på Delikatessen Bistro Bar, svarade på det här omdömetSvarade 13 december 2019

Hej!

Vi tycker att det är väldigt tråkigt att du och din väninna tyckte att havsaborren smakade fisk och inte föll er i smaken. Det är en av våra mest uppskattade rätter och vi kan tyvärr inte bjuda på en fiskrätt som ni har beställt för att ni i efterhand kommer på att ni inte gillar när det smakar fisk.

Mvh
Pontus Arensberg
Restaurangchef

Resenärer som tittade på Delikatessen Bistro Bar tittade också på

Besökt Delikatessen Bistro Bar? Berätta vad du tyckte!