Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com132 US$
Orbitz.com132 US$
CheapTickets132 US$
eDreams132 US$
Hurb153 US$

Vi ville unna oss en ”datenight” så vi tog in på detta supertrevliga hotell mitt i gamla stan. Riktigt bra läge med fin utsikt över vattnet. Rummet var jättefint med snygg dekor och frukostbuffén hade allt man önskade.

Tack Emmyy123
Gamla Stan, Gästservice/reception på Hotel Gamla Stan, BW Signature Collection/Hotel Gamla Stan, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej, Emmy!

Så kul att höra att ni hade en lyckad Datenight hos oss!
Välkomna tillbaka när ni vill fly vardagen igen.

Med vänlig hälsning,
Receptionen

Super mysigt rum, väldigt fin utsikt. God frukost med allt man kan tänka sig. Speciellt goda sylter/marmelader. Nära till barer och restauranger. Rekommenderas starkt för par eller ifall man reser själv.

Tack Alex13379696

Hej, Alex!

Tack för din fina feedback! Fint att höra att du var nöjd med vistelsen hos oss.
På återseende!

Med vänlig hälsning,
Receptionen

Otroligt bra upplevelse. Fantastisk personal, fantastisk frukost, nybakat bröd och kakor, färsk juice. Familjärt och serviceinriktad personal.
Läget är perfekt, precis vid vattnet och gångavstånd till allt i city.

Här skulle jag bo igen!

Rumstips: Billig parkering 10 minuters promenad därifrån, på söder.
Datum för vistelsen: april 2021
Tack Msalnashi

Hej,
Tusen tack för dina fina ord!
Vad roligt att du tyckte att allt var fantastiskt här :) Men inte helt förvånande, med tanke på de faktiskt fantastiska gäster vi brukar få välkomna hit ;)
Tack för att ni kom på besök hit, hoppas att vi får se er flera gånger!
Med vänliga hälsningar till dig och familjen!
Myriam / Front Desk

Omdömet skrevs 18 maj 2021 från mobil enhet

Supermysigt hotell precis vid vattnet i Gamla stan. Hotellet har fint inredda rum, skön säng (vi hade utsikt mot vattnet vilket var extra härligt). Fantastisk frukost med stort utbud och framförallt trevlig och hjälpsam personal! Rekommenderas!

Tack 128ellinors
Gamla Stan, Gästservice/reception på Hotel Gamla Stan, BW Signature Collection/Hotel Gamla Stan, svarade på det här omdömetSvarade 19 maj 2021

Hej, Ellinor!

Så kul att höra att ni hade en fin vistelse hos oss, tack för din feedback!
välkommen tillbaka!

Med vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 11 maj 2021 från mobil enhet

Stannade bara en natt men fanns inget att klaga på. Rent, snyggt, riktigt professionell service (tror hon heter Emma), bra frukost och väldigt bekväma sängar. Fint beläget och nära till många fina restaurangen och barer.
Fortsätt såhär.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack andreaskF930OQ
Gamla Stan, Gästservice/reception på Hotel Gamla Stan, BW Signature Collection/Hotel Gamla Stan, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2021

Tack för dina fina ord! Vi är glada att du är nöjd med vistelsen hos oss!
Varmt välkommen tillbaka.
Med vänliga hälsningar