Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com115 US$
Orbitz.com115 US$
Agoda.com115 US$
CheapTickets115 US$
Lol.travel168 US$

Otroligt bra upplevelse. Fantastisk personal, fantastisk frukost, nybakat bröd och kakor, färsk juice. Familjärt och serviceinriktad personal.
Läget är perfekt, precis vid vattnet och gångavstånd till allt i city.

Här skulle jag bo igen!

Rumstips: Billig parkering 10 minuters promenad därifrån, på söder.
Tack Msalnashi
Gamla Stan, Gästservice/reception på Hotel Gamla Stan, BW Signature Collection/Hotel Gamla Stan, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej,
Tusen tack för dina fina ord!
Vad roligt att du tyckte att allt var fantastiskt här :) Men inte helt förvånande, med tanke på de faktiskt fantastiska gäster vi brukar få välkomna hit ;)
Tack för att ni kom på besök hit, hoppas att vi får se er flera gånger!
Med vänliga hälsningar till dig och familjen!
Myriam / Front Desk

Supermysigt hotell precis vid vattnet i Gamla stan. Hotellet har fint inredda rum, skön säng (vi hade utsikt mot vattnet vilket var extra härligt). Fantastisk frukost med stort utbud och framförallt trevlig och hjälpsam personal! Rekommenderas!

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 128ellinors
Gamla Stan, Gästservice/reception på Hotel Gamla Stan, BW Signature Collection/Hotel Gamla Stan, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej, Ellinor!

Så kul att höra att ni hade en fin vistelse hos oss, tack för din feedback!
välkommen tillbaka!

Frida
Receptionen

Stannade bara en natt men fanns inget att klaga på. Rent, snyggt, riktigt professionell service (tror hon heter Emma), bra frukost och väldigt bekväma sängar. Fint beläget och nära till många fina restaurangen och barer.
Fortsätt såhär.

Tack andreaskF930OQ
Gamla Stan, Gästservice/reception på Hotel Gamla Stan, BW Signature Collection/Hotel Gamla Stan, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tack för dina fina ord! Vi är glada att du är nöjd med vistelsen hos oss!
Varmt välkommen tillbaka.
team Gamla Stan

Super trevlig och välkomnande personal! Fantastiskt fint rum, anrika detaljer och högt i tak! Bra frukost med brett sortiment av allt möjligt.
Bra läge med fin utsikt över stockholm dessutom. Nära till både kommunikation, shopping och nöje.

Restyp: Reste ensam
Tack Mani A

Tack för din fina feedback!

Kul att höra att du hade en fin vistelse hos oss, välkommen tillbaka!

team Gamla Stan

Omdömet skrevs 10 april 2021

Tackar så mycket för en väldigt trevlig dag och natt!!!
Var ett spontant besök då jag tröttnade hemma, som blev så bra!!
Tack till all personal för superservice och vilken frukost! Jag är så nöjd! Nu är jag utvilad och redo för nya tag. Åker hit igen när det är dags att bo på hotell!!

Tack MAS25479
Gamla Stan, Gästservice/reception på Hotel Gamla Stan, BW Signature Collection/Hotel Gamla Stan, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2021

Hej!

Tack för de fina orden! Så kul att höra att du fick en härlig hemester hos oss!

Välkommen åter!

Vänliga hälsningar