“Gott, gott och läckert!”
Omdöme om Griffins Steakhouse

Griffins Steakhouse
Rankad som nr 139 av 3 432 Restauranger i Stockholm
Kök: Steakhouse
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Kom sent, hungriga, hade inte bokat men kunde äta vid bardisken. Jättegott!!! Entrecote resp ibericoskuldra, perfekt tillagade och rikligt (bägge mindre köttbit). Trevlig och uppmärksam servering, skön atmosfär och lugn ljudmiljö - rekommenderas!

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack 932river
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 120)

Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Överraskade mina vänner med ett nytt ställe för dom. Och det blev överraskande bra och trevligt framför allt mycket gott. Vi hade även en bra och trevlig service. Vi var 4st hungriga gubbar och vi blev proppmätta .
Kan rekommenderas

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Göran S
Omdömet skrevs 10 juli 2021 från mobil enhet

Underbar personal. Vi kommer från en mindre ort 90km från Stockholm och hade absolut den bästa upplevelsen här. Perfekt mat, underbar & trevlig personal, underbar miljö. Rekommenderas

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack PontusS166
Omdömet skrevs 15 juni 2021 från mobil enhet

Så otroligt gott, mysigt och bra service
Rekommenderas verkligen om ni är sugna på bra kötträtter. Varit där 3 gånger nu och blivit lika nöjda varje gång.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack 345ingerg
Omdömet skrevs 19 mars 2021

Anlände till Stockholm sent och hade inte reserverat något bord, chansade då det låg nära och vi fick en sista minuten plats. Helmysig atmosfär, Urgullig personal som gjorde allt för att få oss att känna oss välkomna, snabb service, oxfilén var ljuvlig och rödvinssåsen......mmmmm.....Be'an, så ut att komma från en påse, men det var det ända som drog ner betyget. Anksalladen var suverän och drinkarna vackra och goda med kul varianter på gamla favoriter......Missa inte detta stället......Kommer definitivt tillbaka fler gånger.....

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack TiasW67

Resenärer som tittade på Griffins Steakhouse tittade också på

Besökt Griffins Steakhouse? Berätta vad du tyckte!