“Jättedålig service, ouppmärksam”

Kök: Steakhouse
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Jättedålig service, ouppmärksam och sur servitris. Omåttligt dyr mat och lång väntetid, prommis var kall och med dillsmak fast servisen påstod att det var persilja! Extra pommes och sås kom in när vi ätit upp. Dyraste GT ever 203,- Fel på notan 2 ggr.
När vi påtalade att kryddning av pommes med dill inte passar till kött fick vi kommentaren att köket ville piffa lite och servitören sa att han föredrog oregano på pommesen!?
Min entrecote för 545,- kryddades överraskande med körvel. Vi fattar ingenting och kommer aldrig tillbaka.

Datum för besöket: februari 2020
2  Tack MarieWalle
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 104)

Omdömet skrevs 31 januari 2020

Jag har varit här många gånger, i olika sammanhang och sällskap och Griffins har varit lite av en säker favorit. Men nu blev jag faktiskt besviken. Maten var god, men rätt trist upplagt och serverat. Servispersonalen var inte direkt uppmärksam eller snabb. Sen är det en konstig trend att man förutsätts prata engelska med personal som inte pratar svenska, så även på Griffins. Miljön är mysig - det enda plusset detta besök.

Tack 917miaa
Omdömet skrevs 27 januari 2020

Maten håller inte samma kvalité som tidigare . Kön har aldrig varit så lång som i lördags och servitören vi hade var sur och otrevlig. Han log inte en enda gång och var otrevlig när vi fråga om vi kunde beställa dricka.

Tack Lindhagen2020
Omdömet skrevs 2 januari 2020 från mobil enhet

Vi var nio personer som besökte Griffins på nyårsafton.
Brunchen var väldigt bra!
Smakerna satt perfekt!
Mycket att välja på.
Personalen var toppen. Man kände sig välkommen!
Kan verkligen rekommendera detta ställe om man vill ha en god och prisvärd brunch.

Tack Compass794881
Omdömet skrevs 17 december 2019 från mobil enhet

Perfekt service från att vi kom in till dess att vi lämnade restaurangen. Maten höll genomgående en bra kvalitet med fina smaker och passande vin. Lyckad bordsplacering, runt bord i ett hörn. Extra bra med tanke på min mans hörselskada. Mycket trivsam atmosfär!

Datum för besöket: december 2019
Tack trippx

Resenärer som tittade på Griffins Steakhouse tittade också på

Besökt Griffins Steakhouse? Berätta vad du tyckte!