Omdömet skrevs 1 februari 2020

Datum för vistelsen: januari 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Grand Central H... S, Guest Relations Manager på Grand Central by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2020

Omdömet skrevs 29 januari 2020 från mobil enhet

Bokade ett superior extra och rummet var väldigt fint! Stora ytor, extra fåtöljer och ljust. Bra städat.
Men.. fullkomligt omöjligt att sova! Vi bodde på tredje våningen med fönster mot Kungsgatan, precis utanför fanns nattklubben Fasching :(. Ett helt galet bas-ljud som gick igenom märg och ben, och nej, öronproppar och extra kuddar hjälpte inte. Men de stängde ju vid 4...
Frukosten var jättefin! Mycket att välja på och fräscht!
Vi återkommer nog tyvärr inte, om man inte kan bli garanterad ett rum utan nattklubb utanför. Förstår att hotellet har svårt att påverka omgivningen och är medveten om att vi valt att bo i centrum. Det har vi gjort många gånger innan men aldrig varit med om ngt liknande i ljudnivå.

Tack 390camilla_
Omdömet skrevs 23 januari 2020

Mycket bra läge nordnordväst om centralstationen. Stort familjerum med dubbelsäng och bäddsoffa. Soffan var tyvärr ganska kass att sova i, men i övrigt ett bra hotell. Stor frukostbuffé med stort urval.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 115mattiasm
Grand Central H... S, Guest Relations Manager på Grand Central by Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 30 januari 2020

Hej 115mattiasm,

Tack för din feedback från er vistelse hos oss på hotellet. Trevligt att ni gillar hotellets stora frukostbuffé samt det centrala läget. Vi önskar er varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 14 januari 2020

Fantastiskt läge, vi kunde gå överallt. Rymligt rum med sköna sängar. Frukosten var fantastisk med sitt utbud och ingen trängsel.Ska jag klaga på något vilket egentligen inte behövs så är det väl att hotellkorridorerna var lite slitna och var som en labyrint, så lite svårt att hitta första dagen. Personalen var supertrevlig. Kommer absolut boka här igen.

Tack Lenah_m122

Hej Lenah_m122,

Trevligt att höra att ni är nöjda med er vistelse hos oss på hotellet med den trevliga personalen. Vi önskar er varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 13 januari 2020

Bra läge nära centralstationen.Perfekt boende om man ser föreställning på Oscarsteatern
Bra fruost, ingen trängsel sannolikt pga lågsäsong
Fräsch och avskald miljö i hotellet.
Sköna sängar och inga störningar från trafiken.

Tack gustav95

Hej gustav95,

Härligt att höra om din upplevelse av Scandic Grand Central! Vi ser fram emot att ha dig som gäst igen i framtiden, varmt välkommen!