“Helt ok men för dyrt”

Rankad som nr 1 191 av 3 816 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 3 juni 2024

Vi hade skyhöga förväntningar då vi hade blivit rekommenderade Spesso. Förrätten var otroligt god, det finns inte kvar på menyn när jag skriver det här. Huvudrätterna helt ok. Supermysigt trevligt ställe. Alldeles för hög musik. Ok Service. För dyrt för var som levererades.

Datum för besöket: mars 2024
    • Atmosfär
Tack Sunneback

Omdömet skrevs 3 juni 2024 från mobil enhet

Detta var en restaurang med ambitioner kring lag och service. Nu handlar det mer om Instagram-bilder. Tyvärr en ganska trist upplevelse. Vi satt ute i det strålande fina vädret och hade trots det gärna ätit vår middag på annan restaurang. Vi kommer nog inte tillbaka.

Tack Quest02241456951
Omdömet skrevs 20 maj 2024 från mobil enhet

Blir inte mycket bättre än så här. Kanonlunch. Bra vinlista. Trevlig servering och en uteterass med magisk utsikt över Stockholm.

Tack Thomas J
Omdömet skrevs 10 maj 2024 från mobil enhet

Bra service av trevlig personal. Kvalitet på min hummer ravioli överensstämde inte över mina förväntningar alls. Alldeles för mjäkig ravioli, inget aldente alls. Goda drinkar men tycker att både mat och drink är i överkant prismässigt.

Tack MariaN757
Omdömet skrevs 8 april 2024

Vi var på ett barbesök. Betalade 360 kr för två glas Chardonnay som inte ens var 20 cl styck. Hutlösa priser. Trevlig miljö, men kommer inte gå dit igen.

Datum för besöket: april 2024
Tack Ewa W

Resenärer som tittade på Spesso tittade också på

Besökt Spesso? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.