“Härlig uteterass och god mat”
Omdöme om Spesso

Spesso
Rankad som nr 1 191 av 3 816 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 9 juni 2023 från mobil enhet

Fantastiskt trevligt att sitta på denna magiska uteterass och blicka ut över Stockholms centrala delar. Trevlig personal och god mat till bra priser.

Datum för besöket: maj 2023
Tack davidsL3717YR

Omdömet skrevs 21 april 2023 från mobil enhet

Stället räddas av personalen som var väldigt trevlig. Vi åt gös som serverades med grillade grönsaker och god sås. Vi frågade efter potatis men det gick inte att få. Trots att en annan rätt på menyn var confiterad potatis. Vilket måste innebära att denna potatis gör inte restaurangen själv. Grönsakerna var vackra men svåra att äta. . Såsen god men lite. Fisken god men jätteliten. De ena utav oss fick mycket ben. När vi påpekade detta blev vi genast bjudna på dessert. Bra. Mätta blev vi dock inte. Köpte en korv på vägen hem….

Datum för besöket: april 2023
Tack annamaria57721
Omdömet skrevs 10 februari 2023 från mobil enhet

Superbra! Maten var mycket bra. Trevlig service. Fantastisk miljö med ljussättning som gör upplevelsen elegant och lyxig.
Bra vin. Lite lång väntan på huvudrätt men det kompenserades av nivån på maten.

Datum för besöket: februari 2023
Tack lenaa234
Omdömet skrevs 19 januari 2023

+ Lokalen och utsikten därifrån är magisk
+ Härlig takterrass på sommaren

- Maten nådde inte upp till förväntningarna, det finns betydligt bättre italienska restauranger i stan enligt mig. Hela vårt sällskap var besvikna när vi gick därifrån.

Datum för besöket: februari 2022
Tack MABE_82
Omdömet skrevs 12 december 2022 från mobil enhet

Betalade 400:- för denna rätt. Så pinsamt att det ni visar på er instagram inte stämmer överens med verkligheten någonstans! När jag dessutom påpekade detta så kom ni inte ens med förslag på kompensation. Ni borde verkligen skämmas, vilken restaurang serverar något dylikt?!

Datum för besöket: december 2022
Tack A9038VVemmah

Resenärer som tittade på Spesso tittade också på

Besökt Spesso? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.