“Minnesvärd middag”

Rankad som nr 1 397 av 3 647 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 11 oktober 2022 från mobil enhet

Vad o åt en fantastisk middag på Spesso. Vi åt deras tryffelbollar som för snacks och en av oss åt hälleflundra och den andra Gnocci. Suvärnt gott o tillagat. Mycket bra och lagom uppmärksam service.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack claesepasse

Omdömet skrevs 19 september 2022 från mobil enhet

Jag och min vän besökte restaurangen för att äta en god italiensk middag för att fira hennes födelsedag. Först fick vi vänta på maten i 40 minuter och maten var kall när den serverades. Maten smakade som Karins lasagne och såg inte aptitlig ut. Vi båda blev matförgiftade efteråt. När vi förklarade för servitören att maten inte smakade bra sa han att maten alltid smakade så. Katastrof.

Datum för besöket: september 2022
1  Tack 495hildan
Omdömet skrevs 17 september 2022 från mobil enhet

Fantastisk lokal som inte lever upp till förväntningarna. Maten som skall vara italiensk lämnar mycket kvar att önska. Ambitionerna är höga men man kommer inte ens halvvägs. Servicen har långt kvar för att jämföras ens med lokala bättre restauranger. Gå dit för barhäng, undvik maten.

Datum för besöket: september 2022
1  Tack LuisVega2014
Omdömet skrevs 28 juli 2022

Maten som serverades var kall och undermålig, inte i närheten av det italienska köket. Servicen var katastrofal, vi blev hetsade att beställa, äta och lämna på under 40 min. Restaurangens svar på kritiken var att de inte anser sig ha gjort något fel och att jag som kund får skylla mig själv. Kommer aldrig sätta min fot där igen.

Datum för besöket: juli 2022
1  Tack MissAemlg
Omdömet skrevs 30 juni 2022 från mobil enhet

Trevlig bar, bra stämning och fin utsikt. Bra musik. Extremt okunnig personal utan någon som helst servicekänsla. När vi kom fick vi bara höra att det inte fanns någon plats förutom i en trång undanskymd bar vid ingången. Av en slump fann vi baren längre in där det var mycket plats. Då fick vi höra att vi inte kunde flytta ölen som vi beställt mellan barerna. Efter att ha påtalat det absurda i detta fick vi ”tillåtelse” att flytta notan till baren inom samma restaurant fast 20 m bort. Barpersonalen var överlag märkligt frånvarande, hovmästaren som satte oss i kö till ett bord tappade räkningen omgående mm. Mycket att jobba på personalsidan även om stället i sig är bra.

Datum för besöket: juni 2022
1  Tack Journey25442909388

Resenärer som tittade på Spesso tittade också på

Besökt Spesso? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.