“Bedrövligt”

Rankad som nr 1 191 av 3 816 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 28 juli 2022

Maten som serverades var kall och undermålig, inte i närheten av det italienska köket. Servicen var katastrofal, vi blev hetsade att beställa, äta och lämna på under 40 min. Restaurangens svar på kritiken var att de inte anser sig ha gjort något fel och att jag som kund får skylla mig själv. Kommer aldrig sätta min fot där igen.

Datum för besöket: juli 2022
1  Tack Alexandra G

Omdömet skrevs 30 juni 2022 från mobil enhet

Trevlig bar, bra stämning och fin utsikt. Bra musik. Extremt okunnig personal utan någon som helst servicekänsla. När vi kom fick vi bara höra att det inte fanns någon plats förutom i en trång undanskymd bar vid ingången. Av en slump fann vi baren längre in där det var mycket plats. Då fick vi höra att vi inte kunde flytta ölen som vi beställt mellan barerna. Efter att ha påtalat det absurda i detta fick vi ”tillåtelse” att flytta notan till baren inom samma restaurant fast 20 m bort. Barpersonalen var överlag märkligt frånvarande, hovmästaren som satte oss i kö till ett bord tappade räkningen omgående mm. Mycket att jobba på personalsidan även om stället i sig är bra.

Datum för besöket: juni 2022
1  Tack Journey25442909388
Omdömet skrevs 30 april 2022

Fick en middag här i födelsedagspresent. Jättefin service från det du kom in till notan var betald. Vår servitör var tack och lov lite äldre och visade både engagemang kunskap och glädje.
Pilgrimsmussla till förrätt var grym. 5/5. Jag åt pärlhöna till huvudrätt och den var jättefin och vilka härliga smaker, 4/5. Espresso Martini till efterrätt.
Jag får säga att detta är ett super ställe med denna fantastiska service. Läget med fin med utsikt. Maten kanon.
Men det bästa är ändå den fantastiska personalen ❤️

Tack 648andersg
Omdömet skrevs 17 april 2022

Fin utsikt och trevlig personal, men maten var medelmåttig och lång ifrån det italienska köket. Jag skulle inte återvända för maten.

1  Tack stansim12
Omdömet skrevs 10 april 2022

Trevlig restaurang. God mat och trevlig service. Utsikt över delar av Stockholm. Takrestaurangen Spesso ligger på 16:e våningen alldeles intill den ikoniska NK-klockan. Kan verkligen rekommendera ett besök här!

Tack Erik W

Resenärer som tittade på Spesso tittade också på

Besökt Spesso? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.