“Urusel service och undermålig kvalité”
Omdöme om Jacqueline's

Jacqueline's
Rankad som nr 2 618 av 3 387 Restauranger i Stockholm

Tyvärr enorm besvikelse från början till slut. Till störst del på grund av den otroligt arroganta personalen. Inget nämnvärt välkomnande vid dörren. Men visst kan man förlåta det med vad servicepersonal i allmänt får genomlida. Hursom. Vårt sällskap fick ett bord och flaska serverad. Efter 25 minuter kommer servitrisen och kollar läget på den halvfulla flaskan genom att skaka den - för att sedan kort därefter komma tillbaka och säga att notan ska betalas då bordet redan är bokat. Naiva antar vi att vi får ett annat bord då vi knappt hunnit avnjuta varken stunden eller vår beställning. Tyvärr icke. Vi fick vi BE en trött servitris om att få sitta kvar vid annat bord. Det blev under ett parasoll i spöregn. Kan även tillägga att cavan för 750:- verkligen inte nådde den kvalité man kunde önska. Nej, ta mitt råd och traska vidare. Det finns mycket bättre upplevelser i Stockholm än vad Jacqulines kan erbjuda.

Datum för besöket: maj 2021
Tack StockholmGari

Omdömet skrevs 25 april 2021 från mobil enhet

Har varit här ett par gånger och ätit lunch. De brukar ha en dagens och ett antal övriga rätter att välja på. Mycket bra mat och bra service.

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack tege11
Omdömet skrevs 22 april 2021 från mobil enhet

Hade tyvärr en tråkig upplevelse av denna restaurang. Först och främst en ganska oklar och rörig meny upplevde alla i vårt sällskap. Även om maten var god, så kändes det inte alls som det fanns en röd tråd. Lokalen bestod av hög musik, väldigt ljust och en konstant lång toalettkö. Till råga på allt serverades en i sällskapet en drink med alkohol trots graviditet, servitrisen ursäktade aldrig detta och inte heller erbjöds någon kompensationen som kunnat ändrat vår negativa känsla till mer positiv. Har mejlat två ggr i efterhand men inget svar. Inte heller fick vi frågan om vi ville beställa mer dryck under kvällen. Så tyvärr inge vidare upplevelse av denna restaurang.

Datum för besöket: april 2021
1  Tack PaulinaEdith
Omdömet skrevs 28 november 2020 från mobil enhet

Trevlig atmosfär, god mat o dryck samt trevlig
O duktig
Personal med glimten i ögat.Kommer gärna tillbaka

Datum för besöket: november 2020
Tack leksand2019
Omdömet skrevs 24 november 2020 från mobil enhet

Såå trevligt, välkomnande och varmt! Jag är ingen favorit av pizza men Pinsa, var något helt annat, beställde en med potatis på. Den var otroligt god och brödet var så luftigt och smakrikt. Toppen! Vi provade allt möjligt men pinsa och anka var det som blev vår favorit. Vår servitör, var mycket kunnig och serviceinriktad på ett personligt men korrekt sett. Efterrätt glass med bourbon och äpple, härliga smaker.

Datum för besöket: november 2020
1  Tack flipperkulan

Resenärer som tittade på Jacqueline's tittade också på

Besökt Jacqueline's? Berätta vad du tyckte!