“Tidig lördagmiddag”
Omdöme om Främmat

Främmat
Rankad som nr 1 642 av 3 647 Restauranger i Stockholm
Område: Vasastan
Beskrivning: A la carte med säsongsbaserade råvaror och internationell atmosfär. Bokningsbara och obokningsbara platser.
Omdömet skrevs 15 oktober 2022

Höga förväntningar med sådan lång väntelista
Trevlig hovmästare alert
Förklarar menyn
Mellanrätter
Bra bord
Varför inte ett glas champagne?
Såklart
Det här blir bra känner vi
Efter 15 sekunder dyker en servitris upp
Har ni bestämt er?
Nej vi har inte ens tagit en klunk av champagnen
Chilla lite
Hon dyker upp igen
På med brillorna
Bestämmer
Fyra rätter
Så att hon lugnar sig
Tillbaka till champagnen
Efter fem sekunder första rätten
Sådan stress
Sedan dröjer det en och en halv timma till nösta
God mat
Kockarna vinkade när vi gick

Datum för besöket: oktober 2022
1  Tack katarinasF6174GD

Omdömet skrevs 7 oktober 2022

Servicen och maten är en upplevelse, att se kockarna jobba i det lilla köket framför gästerna är bara trevligt.
Litet hak så boka bord i god tid!

Datum för besöket: september 2022
Tack Raymond_swee
Omdömet skrevs 28 juni 2022 från mobil enhet

Överhypad restaurang. Inget speciellt med maten. Trött och oengagerad personal. Finns betydligt bättre restauranger i denna prisklass att välja på.

Datum för besöket: februari 2022
1  Tack mollyshugo
Omdömet skrevs 11 juni 2022

På gränsen till otrevlig personal. Överprisad meny. Maten var långt under förväntan. Besöket på denna restaurang var inte någon positiv upplevelse tyvärr enbart dyr,

Datum för besöket: juni 2022
1  Tack chris5964
Omdömet skrevs 31 mars 2022 från mobil enhet

Allt för mycket protein för vår smak. Bara huvudråvaran med mycket lite tillbehör eller finess. Allt för lite variation i textur och smak, vi tog ändå 4 rätter att dela på.

Datum för besöket: mars 2022
Tack Michael T

Resenärer som tittade på Främmat tittade också på

Besökt Främmat? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.