“Trevligt litet hak”
Omdöme om Esso Italian Bistro

Esso Italian Bistro
Rankad som nr 1 781 av 3 647 Restauranger i Stockholm
Omdömet skrevs 19 oktober 2022

Esso är en liten kvarterskrog med inriktning på pasta och andra italienska rätter. Enkel, och lite begränsat utbud på grund av vad lokalen tillåter: inga stekta rätter, till exempel. Men här kan man få en utmärkt risotto med svamp, fina charktallrikar och olika pastarätter. Bra och prisvärt och roligt med ett alternativ till pizz, burgare och sushi som det finns ett överflöd av i Hammarby Sjöstad.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack Birgitta L
Omdömet skrevs 12 september 2021 från mobil enhet

Trevlig italiensk kvarterskrog belägen en trappa ner från gatan. Rätt bra priser på mat och dryck. Vi var nöjda med den mat vi beställde in. Kan rekommenderas!

Datum för besöket: september 2021
Tack akaakaakaakaaka
Omdömet skrevs 20 oktober 2022 från mobil enhet

Datum för besöket: oktober 2022

Resenärer som tittade på Esso Italian Bistro tittade också på

Besökt Esso Italian Bistro? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.