“På Skansen kan man göra mycket ”
Omdöme om Skansen

Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Praktisk information: Aktiviteter för små barn, Aktiviteter för större barn
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Det är kul för man kan ta det lugnt och kolla på djuren. De djuren jag gillar mest är sälarna. Rekomederar!

Datum för upplevelsen: december 2017
Tack Familjen B

Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

En fin park vintertid. Kan bara tänka mig hur det ser ut på sommaren
Förstår varför Stockholmarna gillar Skansen.
Helt klart värt ett besök

Datum för upplevelsen: mars 2018
Tack Ronny N
Omdömet skrevs 5 mars 2018 från mobil enhet

Vi var här med jobbet och fick en rundvandring. Det hade under dagen kommit snö så hela Skansen var invallat av ett gnistrande täcke snö.

Helt underbart att strosa runt och se byggnader och stadsdelar från sin bästa sida.

Vi bjöds på en underbar konsert i Seglora kyrkan.

Datum för upplevelsen: december 2017
Tack Pär W
Omdömet skrevs 3 mars 2018

Ett andningshål mitt i stan. Trevlig miljö att strosa runt i, med alla gamla byggnader och vilda djur.

Datum för upplevelsen: augusti 2017
Tack LenaG1182
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 3 mars 2018

En oas i den vackra staden Stockholm. En fröjd för kropp och själ att ströva omkring på Skansen. Äldre byggnader från hela Sverige har flyttats hit. Många inhemska djur finns i inhägnader m m. Det finns så mycket fint med och på Skansen så det är svårt att sammanfatta. Ingen går besviken härifrån.

Datum för upplevelsen: juli 2017
Tack clarence44

Resenärer som tittade på Skansen tittade också på

Besökt Skansen? Berätta vad du tyckte!