Öppet i dag: 10:00 - 17:00

från 24,58 US$
från 140,00 US$
från 76,03 US$
Omdömet skrevs 1 november 2020

Gamla slott finns det ju gott om men detta var faktiskt litet intressant. Inte minst att man får se de litet "modernare" rummen.

Datum för upplevelsen: oktober 2020
1  Tack KickiK5
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Vi besökte utställningen med Märta måås -fjetterströms mattor och den var värd resan dit! Tog en rundtur i paradvåningen också. Kommer att återkomma!

Datum för upplevelsen: augusti 2020
1  Tack schylanders
Omdömet skrevs 26 juli 2020

Vackra salar att gå i och fina detaljer och intressant utställning om Märta Måås-Fjetterströms vävda värld.

Datum för upplevelsen: juli 2020
Tack landsort51
Omdömet skrevs 31 maj 2020 från mobil enhet

Ett måste när man åker förbi storstans praktbyggnad! Nämen... nåt rum borde vara ledigt... eller vad tror ni?

Datum för upplevelsen: maj 2020
Tack mixconsulting
Omdömet skrevs 8 mars 2020 från mobil enhet

Märta Mås Fjetterström är en konstnär utan dess like och den här utställningen på slottet väl värd att se! Dessutom ingår i visningen att få se andra delar av slottet!
Prisvärt och trevligt!

Datum för upplevelsen: februari 2020