Öppet i dag: 06:30 - 22:00

Omdömet skrevs 29 december 2019
243carinah
Ekerö, Sverige
från mobil enhet
Kylig lokal och dåligt utbud på mat

Omdömet skrevs 29 oktober 2019
Annika O
Läs alla 104 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Stockholm
från 156,16 US$
från 21,67 US$
från 28,11 US$
från 32,74 US$
Omdömet skrevs 6 februari 2020 från mobil enhet

Det var en del missförstånd hela dagen när vi var där. Oklar information på hemsidan om vad som ingick i de olika paketen, men vi tog till slut spadag för två för 1095kr. Vi var nöjda med bad och aromarummwt. Däremot missade vi det turkiska badet som stängde 14.30. Det borde skyltas bättre för dem som inte är stammisar, både var det ligger och dess öppettider. Lunchen var ganska dyr, men god. Det fanns utöver detta bubbelvatten och frukt, men inte så mycket mer. Nja, det här badet är inte prisvärt. Centralbadet ger mycket mer för pengarna!

Datum för upplevelsen: februari 2020
Tack fitzbenedict
Omdömet skrevs 29 december 2019 från mobil enhet

Detta spa tappar i känsla då miljön aldrig känns avslappnad. Mkt människor, märklig känsla om du vill äta i restaurangen blandas spa gäster med kontorsmänniskor son kommer in för lunch. Blir konstigt att gå i badrock när andra har kostym. Du måste åka hiss i badrock när andra har ytterkläder. Blir smutsigt på golv och är stökigt.
I bastun på våning 4 hörs musik från träningsutrymmen igenom. Känns inte avslappnande.
Bra duschmöjligheter.

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack 243carinah
Omdömet skrevs 27 december 2019

Snorkiga, arroganta människor, både personal och gäster. Väldigt stel atmosfär, kändes inte avslappnade överhuvudtaget, känns som att jag behöver gå på spa efter den här spa vistelsen för att koppla bort stressen jag förvärväde här. Dåligt utbud av pooler och bastun. Dem borde inte ens få kalla detta ställe för Spa utan isåfall Badhus för pensionärer för det är vad det är. 0 stjärnor för personalens betéende går runt och skriker människors namn i spat medans man försöker koppla av 0 stjärnor för restaurangen vi struntade i att äta där då Servitören va uppkäftig (Vad vill du) när jag frågade vart man beställer 0 stjärnor på tofflorna känns som storlek 39 och On my way! Size för alla dessutom fruktansvärt dålig kvalité och opassande att ha på spa skaffa gummi istället 0 stjärnor på hela stället jätte sunkigt och känns allmänt som ett badhus bara.... Speciellt priset på hemsidan skrev dem att det kostade 595 per person men när vi kommer fram får vi totalt betala 1895. För att det andra priset är på vardagar. Sen när blev Fredag en. Helgdag?

Datum för upplevelsen: december 2019
1  Tack dojvans
Omdömet skrevs 29 oktober 2019

Vi hade valt Exklusiv SPA dag. Dock mycket besviken på maten. Lunch serveras mellan 11.30 -15.00 kl 12.30 beställde vi tre lunch och ville ha räksallad då var den redan slut?? Vid 15 tiden ville vi ha fika och i menyn fanns äppelpaj men den var också slut så vi fick ta det alternativ som fanns.
Frukten som var tillgänglig var jättetrist låg lite undangömt och inget gott vatten fanns tillgängligt.
Lokalen kändes kylig. Summa sumarum schysst ställe att gymma, simma och gå på pass. men som ren SPA dag blir det lite pladask och känns dyrt.

Datum för upplevelsen: oktober 2019
1  Tack Annika O
Omdömet skrevs 14 augusti 2019 från mobil enhet

Fantastisk lokal, trevlig personal. Usel yogainstruktör, tråkig vattengymnastik och ingen imponerande mat. Förr fanns där en känsla som tyvärr är förbi.

Datum för upplevelsen: augusti 2019
1  Tack Pyropyro1