8 personer tittar på det här hotellet
Bli belönad med One Key
travelup.com
3 387 kr
Omdömet skrevs 5 september 2023

Detta hotell måste besökas , värt varenda krona ! Man blir oerhört väl mottagen och får en underbar service oavsett vilken del av hotellet man än besöker . Vänlig och kompetent personal vart man än befinner sig .
En mycket behaglig upplevelse som måste upplevas .

Rumstips: Besök restaurangerna !
Datum för vistelsen: september 2023
Tack Peder N
Richard Lindh, Marknadsföring på Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 september 2023

Hejsan,

Tack så jättemycket för ditt fina omdöme. Det gör oss så glada att ni hade en fin vistelse.

Önskar dig en underbar dag,

Omdömet skrevs 11 juli 2023 från mobil enhet

Fantastiskt hotell med en mycket trevlig och tillmötesgående personal. Sov väldigt gott i de underbara sängarna. Vaknade upp till en vacker utsikt över Stockholm ström med Stockholm slott mitt emot. Frukosten var välkomponerad och mycket god. På kvällen njöt vi av de spännande drinkarna i den vackra Cadierbaren. Vilka bartenders, wow! Rekommenderar ”Bird in a Cave” (Antimon). Sammanfattningsvis en toppenvistelse!!!! Tack fina Grand Hotell, Stockholm, för den här gången❤️

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack Sightseer65887514858
Richard Lindh, Marketing på Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 juli 2023

Hejsan,
tack snälla för dina fina ord. Dem värmer. Så roligt att du hade en härlig upplevelse hos oss.
Hoppas att du får en fin sommar och att vi får äran att välkomna dig snart igen,

Omdömet skrevs 2 juni 2023

Kanonvistelse på Grand Hotell. Härlig atmosfär, fina rum med sköna sängar, åt utsökt middag på verandan, trevlig personal, läget är optimalt, saknade jacuzzi i spaavdelningen, prisvärt även fast det är dyrt.

Tack Mauritz W
Richard Lindh, Marketing på Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 juni 2023

Hej,
tack snälla för din fina recension.
Önskar dig en fin dag,

Omdömet skrevs 1 juni 2023

Grand Hôtel
2023-05-27—2023-05-28

Ankommer med Taxi till ”gamla släkthotellet”, där öppnar en porter dörren. Denne yttrar ”varmt välkommen tillbaka Mr. Walker.”
Portern tar mitt bagage och bistår med incheckningen, tar sedan de historiska trapporna upp till mitt rum för vistelsen, där kommer en annan portern med mitt bagage.
Det är anvisat eftermiddagskaffe i Cadierbaren, där tar Hovmästarinnan Julia emot och visar mig till bords, där sedan servitrisen Anna kommer med kaffe och Bulle samt småkakor..
Då undertecknad var och förlutsade sig på en av stadens Restaurationer och anländer mot småtimmarna, så ber undertecknad om att erhålla morgonens tidning, ”visst nämner den kvinnliga natt portieren, den kommer hängas på er dörr den anländer.” Mycket riktigt så hängde morgonens tidning på dörren lagom till morgon kaffet..
Servicen är ypperlig, lika så dagen efter så anmodas det lunch, en härlig Räksmörgås med klöverchampagne och kaffe med grädde som avslutning, här finns servitrisen Marie, som bistår varje önskan..
Då undertecknad checkar ut, så gör Elias det med yppersta kunnighet och serviceanda..

Kan varmt rekommendera en vistelse på både Grand hôtel med besök på Cadierbaren
Högaktningsfullt
Mr. Walker

• Restyp: Reste ensam
Tack mrw484
Richard Lindh, Marknadsföring på Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 juni 2023

Mr. Walker,

alltid en ära att få välkomna dig tillbaka till hotellet. Vi tackar ödmjukast för dina vackra omdömen och ser fram emot att välkomna dig snart igen.

Tack för att du delar - och tack för att du är en del av att skapa en Grand Experience.

Varma hälsningar,

Omdömet skrevs 11 maj 2023

Ännu ett fantastiskt besök med världsklass omhändertagande under hela vår vistelse. Ett besök i Cadier baren för à la carte frukost, lunch eller middag är att rekommendera annars är deras roomservice oxå fantastisk. Ett hotell att längta tillbaka till, på återseende!

Restyp: Reste i arbetet
Tack Subway V
Richard Lindh, Marketing på Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2023

Hejsan,
tusentack för din kommentar. Så härligt att höra att du hade en fin vistelse. Cadierbaren är verkligen en speciell plats.
Varmt välkommen tillbaka,