Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
6 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com
379 US$
Expedia.com435 US$
Hotels.com435 US$
travelup.com437 US$
Priceline435 US$
Orbitz.com435 US$
StayForLong438 US$
Visa alla 16 erbjudanden
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (3 165)
Filtrera omdömen
3 165 resultat
Medlemsbetyg
2 268
523
213
93
68
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
2 268
523
213
93
68
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 3 165 omdömen
Omdömet skrevs 11 juli 2023 från mobil enhet

Fantastiskt hotell med en mycket trevlig och tillmötesgående personal. Sov väldigt gott i de underbara sängarna. Vaknade upp till en vacker utsikt över Stockholm ström med Stockholm slott mitt emot. Frukosten var välkomponerad och mycket god. På kvällen njöt vi av de spännande drinkarna i den vackra Cadierbaren. Vilka bartenders, wow! Rekommenderar ”Bird in a Cave” (Antimon). Sammanfattningsvis en toppenvistelse!!!! Tack fina Grand Hotell, Stockholm, för den här gången❤️

Datum för vistelsen: juli 2023
Restyp: Reste med vänner
Tack Sightseer65887514858
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Richard Lindh, Marketing på Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 juli 2023

Hejsan,
tack snälla för dina fina ord. Dem värmer. Så roligt att du hade en härlig upplevelse hos oss.
Hoppas att du får en fin sommar och att vi får äran att välkomna dig snart igen,
Richard

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 juni 2023

Kanonvistelse på Grand Hotell. Härlig atmosfär, fina rum med sköna sängar, åt utsökt middag på verandan, trevlig personal, läget är optimalt, saknade jacuzzi i spaavdelningen, prisvärt även fast det är dyrt.

Datum för vistelsen: maj 2023
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Service
Tack Mauritz W
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Richard Lindh, Marketing på Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 juni 2023

Hej,
tack snälla för din fina recension.
Önskar dig en fin dag,
Richard

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 juni 2023

Grand Hôtel
2023-05-27—2023-05-28

Ankommer med Taxi till ”gamla släkthotellet”, där öppnar en porter dörren. Denne yttrar ”varmt välkommen tillbaka Mr. Walker.”
Portern tar mitt bagage och bistår med incheckningen, tar sedan de historiska trapporna upp till mitt rum för vistelsen, där kommer en annan portern med mitt bagage.
Det är anvisat eftermiddagskaffe i Cadierbaren, där tar Hovmästarinnan Julia emot och visar mig till bords, där sedan servitrisen Anna kommer med kaffe och Bulle samt småkakor..
Då undertecknad var och förlutsade sig på en av stadens Restaurationer och anländer mot småtimmarna, så ber undertecknad om att erhålla morgonens tidning, ”visst nämner den kvinnliga natt portieren, den kommer hängas på er dörr den anländer.” Mycket riktigt så hängde morgonens tidning på dörren lagom till morgon kaffet..
Servicen är ypperlig, lika så dagen efter så anmodas det lunch, en härlig Räksmörgås med klöverchampagne och kaffe med grädde som avslutning, här finns servitrisen Marie, som bistår varje önskan..
Då undertecknad checkar ut, så gör Elias det med yppersta kunnighet och serviceanda..

Kan varmt rekommendera en vistelse på både Grand hôtel med besök på Cadierbaren
Högaktningsfullt
Mr. Walker

Datum för vistelsen: maj 2023
  • Restyp: Reste ensam
    • Standard
    • Läge
    • Service
Tack mrw484
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Richard Lindh, Marknadsföring på Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 juni 2023

Mr. Walker,

alltid en ära att få välkomna dig tillbaka till hotellet. Vi tackar ödmjukast för dina vackra omdömen och ser fram emot att välkomna dig snart igen.

Tack för att du delar - och tack för att du är en del av att skapa en Grand Experience.

Varma hälsningar,
Richard

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 11 maj 2023

Ännu ett fantastiskt besök med världsklass omhändertagande under hela vår vistelse. Ett besök i Cadier baren för à la carte frukost, lunch eller middag är att rekommendera annars är deras roomservice oxå fantastisk. Ett hotell att längta tillbaka till, på återseende!

Datum för vistelsen: maj 2023
Restyp: Reste i arbetet
Tack Subway V
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Richard Lindh, Marketing på Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2023

Hejsan,
tusentack för din kommentar. Så härligt att höra att du hade en fin vistelse. Cadierbaren är verkligen en speciell plats.
Varmt välkommen tillbaka,
Richard

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 april 2023

Jag fått en födelsedags present från min son, som bokat en dags hotel på Grand Hotel Stockholm med kostnad över 7,000 kr på natt, med beskrivning ¨sea view, /30 m2, 1 queen bed.¨ När vi checked in fick vi ett rum som motsvarade ett 3 stjärnigt hotel rum. Där undrade jag om vi fick fel rum. Efter pratat med receptionen fick vi ett andra rum, vilket motsvarande ett 4 stjärnigt hotel rum. Vi tog foto och frågad sonen om det är ett rum som kostande över 7,000 kr/per natt. Sonen påstod att det skulle inte hända med sånt rum för över 7,000 kr/natt. Därefter vi framfört vår klaga mål till receptionen som skyllde på bokningen som inte skett på deras hemsidan. Men efter förhandling fick vi då ett annat rum som var riktig motsvarade mot boknings beskrivelse ¨ sea view, /30 m2, 1 queen bed.¨ Jag vill säga att hotel personalers attitude var vänliga, men det skulle inte ta så mycket tid för att lura gäster. Det finns bokning specifikationer enligt kostnad som skulle inte blind för hotellpersonal att tycker gäster som är dummare än de själva.

Datum för vistelsen: april 2023
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Service
Tack 照妖镜 照
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Richard Lindh, Marknadsföring på Grand Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2023

Hejsan,

Vad härligt att det löste sig, ledsen att du inte upplevde det första rummet som bra. Vår prissättning är dynamisk och baseras på efterfrågan.

Önskar dig en fin dag,
Richard

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen