4 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com381 US$
Orbitz.com381 US$
eDreams382 US$
Priceline382 US$
Trip.com478 US$
Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Jag och min fru bodde över på Grand Hotel i början av augusti och är väldigt nöjda med servicen, läget om man gillar att gå trevliga promenadstråk som är lite lugnare och längst vatten,rummet och framförallt den trevliga frukosten i Vinterträdgården som är underbart vacker. Kan inte ge en 5:a men hade gärna gett 4,5 för helheten. vi kommer garanterat bo över på Grand igen. Tack för denna gång.

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack MattiasGun
Svar från företaget:Svarade för 4 veckor sedan

Tack så mycket för det fina omdömet MattiasGun. Vi uppskattar verkligen att ni delar med er av er upplevelse och speciellt roligt att ni tyckte mycket om frukosten.

Välkomna tillbaka till oss. Varma hälsningar Sofia

Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Gillar egentligen allt utom att de aldrig verkar torka av hissknapparna vid den nyrustade delen, de ser otroligt smutsigt ut. Vid denna vistelse hade personalen ingen koll vid frukosten då gäster stoppade fingrar i maten och åt prinskorv på väg till borden samt plockade med sig tallrikar rågade med det söta brödet för att stoppa det i stora paket av servetter och ta med sig ut. Personal såg detta men ingrep inte. Det var otroligt äckligt beteende. Ingen fick heller kaffe denna morgon så gäster fick springa runt och leta servicepersonal, självfallet då ingen som dukade av det använda porslinet vart efter gäster hämtade mer mat, vilket gjorde att det såg väldigt stökigt ut. Nej, denna gång var inte en trevlig frukostupplevelse, tvärtom!

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack K2883HZannal
Svar från företaget:Svarade 10 augusti 2021

Hej K2883HZannal.
Tack för att du tagit dig tiden att dela med dig av din upplevelse, vi tar tacksamt emot feedback som gör att vi kan bli bättre. Vi är väldigt glada att höra att du i övrigt gillade hotellet. Varma hälsningar Sofia

Omdömet skrevs 17 juli 2021

Fina rum och bra utsikt. Dock är maten som serveras i Cadierbaren en besvikelse. Hamburgaren är ett slarvigt hopsatt "mich mach" och såsen kom i konservburkar för eget iordningställande av burgaren. Inte värdigt ett 5 * hotell.
Service med hotellets buggy är inte alltid tillgänglig...eller snarare alltför sällan.

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack larssvenheim
Svar från företaget:Svarade 6 augusti 2021

Hej Lars. Vad trevligt att ni tyckte om våra rum och utsikten. Tack för era synpunkter. Vi uppskattar otroligt mycket att få feedback så vi kan arbeta på att bli ännu bättre. Vi hoppas vi får välkomna er tillbaka vid nästa resa till Stockholm, hör av er till vår receptionschef Helena då. Ha en fortsatt fin sommar. Varma hälsningar Sofia

Omdömet skrevs 15 juli 2021 från mobil enhet

Sveriges i särklass bästa hotell med enastående service. Bästa läget i stan. Upplevelsen blev inte sämre av att vi hade ett dubbelrum de Luxemburg med balkong som gav en fantastisk utsikt över Stockholms Ström med det Kungliga Slottet och Riksdagshuset i bakgrunden. Inte det billigaste men värt varenda krona. Rekommenderas varmt

Datum för vistelsen: juni 2021
1  Tack 856lassej
Svar från företaget:Svarade 4 augusti 2021

Hej 856lassej. Tack så väldigt mycket för de orden. Vi blir väldigt stolta över din recession och är glada över att vi uppfyllde era förväntningar. Hoppas vi får chansen att ta hand om er igen i framtiden. Ha en fortsatt fin sommar. Varma hälsningar Sofia

Omdömet skrevs 7 juli 2021 från mobil enhet

Blev överraskad av min man på min födelsedag att bo på Grand hotel. Vi började med afternoon tea med utsikt över vattnet. Väldigt gott och härligt. Älskar känslan på detta hotell. Det finns en korrekthet i bemötande där alla ser en och verkar uppskatta att vi är där. Blev otroligt positivt bemött.
Väldigt fint rum och dessutom hade hotellet lämnat en födelsedagspresent på rummet till mig. Det uppskattade jag väldigt mycket.

Skön säng och sköna sängkläder. Kändes otroligt lyxigt. Utsikt över vattnet. Toppbetyg!

Vi kommer garanterat tillbaka, många gånger..!

Datum för vistelsen: april 2021
1  Tack EdLiKi
Svar från företaget:Svarade 9 juli 2021

Hej EdLiKi.

Vad roligt att läsa om er upplevelse hos oss, vilken överraskning på födelsedagen och vi är väldigt glada att det blev så lyckat.
Fantastiskt att du framhäver bemötandet från vår personal som mycket positivt, det är något vi värdesätter högt och blir stolta över.

Vi ser fram emot att få ta hand om er igen nästa gång ni kommer.

Önskar dig en fin sommar. Varma hälsningar Sofia