Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Ett hotell man återvänder till.
Har bott på Grand många gånger och är överlag nöjd med service & bemötande.
De renoverade rummen i klassisk stil är fantastiska. De äldre, icke renoverade rummen, faller inte mig i smaken. Just denna vistelse fick vi ett nyrenoverat rum som var inrett lite mer modernt. Föredrar de klassiska rummen.
Ett måste är att besöka grands spa & gym! Missa inte frukosten! Otroligt stort utbud av allt och deras egna müsli är den godaste jag ätit.
Jag föredrar dock att beställa upp frukosten till rummet.

Tack AnnaCatarinaW
Omdömet skrevs 25 januari 2020 från mobil enhet

Sveriges vackraste hotel? Ja utan tvekan! Vi åt en fantastisk meny och vinlistan är makalös. Här finns allt man kan önska. Lägg därtill en extraordinär service så blir besöket fulländat. Dyrt? Ja men man får vad man betalar för. Vill man ha det lilla extra så är det hit man ska gå.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack anneli562018
Omdömet skrevs 5 januari 2020

Vi var på nyårsfest i trädgården och bodde i in svit. Vi väntade oss lite mer av sviten och av festen men det var ändå fantastiskt bra. Sviten var två rum och....inget annat. Skön säng, snyggt badrum men för 9 000:- förväntar man sig lite mer. Nyårsfesten var härlig med bra uppträdande och bra dans men maten var väl bara....mat. Förstår att det är svårt att servera 1000 personer men.....för 2000:- borde det varit lite mer än sliced entrecote. Gillar annars Grand Hotel jättemycket. Speciellt att ta en lunch på verandan

Tack JonasJarnhus
Omdömet skrevs 28 december 2019 från mobil enhet

Vi hade nöjet att bo tre dagar på Grand Hotel i december. Hotellet visade oss sina bästa sidor. Fantastiskt julbord på Verandan. Fin utsikt från rummet över vattnet. Mysiga stunder i Cadier baren och Nordic Spa. 5/5.

Tack JonasL1095
Omdömet skrevs 26 december 2019 från mobil enhet

Ert fantastiskt trevligt hotell och vi blev väl mottagna. Underbart sköna sängar i bekvämt rum. Proffsig och trevlig personal. Frukostbuffé för 375kr var värd pengarna. Gott och mycket. Bra service och härlig miljö på Verandan. Vi är jättenöjda.

Tack AsaH652