Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Therese_freden
Visby, Sverige

Hemtrevligt och hög service

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 29 apr. 2024
Vi återkommer till vårat favorithotell så ofta vi kan! Perfekt läge och så mysigt. Ser redan fram emot nästa gång.
Datum för vistelsen: april 2024
Resetyp: Reste med familjen
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
4,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
1 753 kr
  • eDreams
1.8 km från Hotel Esplanade, Sure Hotel Collection by Best Western
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 5 mars 2024 från mobil enhet

Trevligt hotell med mycket centralt läge. Bra och välstädade rum. Tyvärr ganska lyhört så man hörde va grannar gjorde. Lite primitivt kändes det att rumsnummer satt på tejpade lappar?!
Trevlig personal. Frukosten var lagom stor och kändes fräsch. Enda minuset var att brödet inte kändes så kul.

Datum för vistelsen: mars 2024
Restyp: Reste i arbetet
Tack johana539
Patricia Häggblom, Gästservice/reception på Hotel Esplanade, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 11 mars 2024

Hej, tack för att du bott hos oss och för att du tagit dig tid att ge oss så fin feedback! Härligt att se att du är nöjd med din vistelse hos oss och det glädjer oss alla i teamet.
Vi har precis bytt alla hotellrumsdörrar på hotellet till mer ljud isolerade och de nya rumssiffrorna har inte kommit ännu, därav de provisoriska rumsnumren.
Stort tack igen och varmt välkommen åter till oss// Patricia

Omdömet skrevs 12 februari 2024

Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Mysigt gammalt hus med golvknarr och den äldre stilen bevarad. Kallt på golvet vid fönstren, det var minusgrader ute, det fanns dock ett extra element att ställa fram för värmen i rummet.

Datum för vistelsen: februari 2024
Tack Explore48436840636

Hej, Tack för att du bott hos oss och stort tack för din fina feedback! Den glädjer oss alla och det är roligt att höra att vårt duktiga team levererat god service.
Stort tack och varmt välkommen åter till oss,// Patricia

Omdömet skrevs 26 november 2023

Vi gillar detta lilla hotell med mycket karaktär på Strandvägen i Stockholm. Det är nädtan granne med Dramaten och Stureplan ligger bara några minuters prommenad bort. Det är även gånganstånd till centrala Syockholm. Bra parkeringsmöjligheter utmed kajen på Strandvägen.

Datum för vistelsen: november 2023
Tack Lars N

Hej, Tack för att ni bor hos oss och stort tack för din fina feedback! Den glädjer oss alla och det är alltid lika härligt när vi lyckas ge er en fin vistelse! Trevligt att ni uppskattar vårt fantastiska läge också.
Stort tack och varmt välkomna åter till oss,// Patricia

Omdömet skrevs 20 augusti 2023

Hotellet ligger väldigt centralt om man vill se Stockholm. Skärgårds båtar, Djurgården,Mosebacke. Kungsträdgården. mm. Vi har bott 2 gånger på detta Hotell och vi tycker det är bra.Vi tog en Räk kryssning som var väldigt nöjda med.

Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack mirjadjerfsten
Patricia Häggblom, Hotelldirektör på Hotel Esplanade, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2023

Hej, tack för att ni bor hos oss och stort tack för att du tagit dig tid att ge oss fin feedback!
Härligt att ni haft en bra vistelse och uppskattar vårt fina läge i stan med närhet till alla skärgårdsbåtar . Det betyder mycket och vi är alla ödmjukt tacksamma över er återkoppling.

Stort tack och varmt välkommen åter till oss,

Patricia
VD

Omdömet skrevs 9 juli 2023

Mycket trevligt och gemytligt hotell med vackert rum. Många äldre fina detaljer. Kommer gärna tillbaka. Första gången vi bodde på östermalm men definitivt inte sista. Upptäckt en annan del av Stockholm. Oerhört många vackra byggnader.

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack gunsvensdotter

Hej, tack för att ni bott hos oss och stort tack för att du tagit dig tid att ge oss fin feedback!
Härligt att ni haft en bra vistelse och uppskattar den unika atmosfären. Det betyder mycket och vi är alla ödmjukt tacksamma och det ger oss inspiration. Trevligt att ni upptäckt Östermalm med alla fina fastigheter.

Stort tack och varmt välkommen åter till oss,

Patricia