Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
mirjadjerfsten

Toppen!

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 20 aug. 2023
Hotellet ligger väldigt centralt om man vill se Stockholm. Skärgårds båtar, Djurgården,Mosebacke. Kungsträdgården. mm. Vi har bott 2 gånger på detta Hotell och vi tycker det är bra.Vi tog en Räk kryssning som var väldigt nöjda med.
Datum för vistelsen: augusti 2023
4,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Ser du något problem med det här omdömet?
Patricia Häggblom, HotelldirektörHotel Esplanade, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömet
Svarade 19 okt. 2023
Hej, tack för att ni bor hos oss och stort tack för att du tagit dig tid att ge oss fin feedback!
Härligt att ni haft en bra vistelse och uppskattar vårt fina läge i stan med närhet till alla skärgårdsbåtar . Det betyder mycket och vi är alla ödmjukt tacksamma över er återkoppling.

1 808 kr
2.8 km från Hotel Esplanade, Sure Hotel Collection by Best Western
Pool
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 9 juli 2023

Mycket trevligt och gemytligt hotell med vackert rum. Många äldre fina detaljer. Kommer gärna tillbaka. Första gången vi bodde på östermalm men definitivt inte sista. Upptäckt en annan del av Stockholm. Oerhört många vackra byggnader.

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack gunsvensdotter
Patricia Häggblom, Hotelldirektör på Hotel Esplanade, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2023

Hej, tack för att ni bott hos oss och stort tack för att du tagit dig tid att ge oss fin feedback!
Härligt att ni haft en bra vistelse och uppskattar den unika atmosfären. Det betyder mycket och vi är alla ödmjukt tacksamma och det ger oss inspiration. Trevligt att ni upptäckt Östermalm med alla fina fastigheter.

Omdömet skrevs 7 juli 2023

Hemtrevlig miljö i gammal stil.
Vänlig och generös personal, hjälpte till med bl.a resemål i Stockholm. Barnen fick choklad att medans vi planerade resmål.
Rent och fint på rummet. Bra sängar, lagomt hårda.

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack Swennebanan

Hej,
Stort tack för att ni bott hos oss och för din fantastiskt fina feedback. Så roligt att se att ni är så nöjda med er vistelse
hos oss och det glädjer oss alla att se att ni fick en fin vistelse! Tack och varmt välkommen åter,

Patricia/VD

Omdömet skrevs 20 juni 2023

Ett bra men relativt slitet hotell som jag tycker har drivit upp priserna för högt. Det uppvägs till en del av patina och läge. Alltigenom trevlig personal och rent o fräscht. Skulle vara utmärkt med en lite lägre prisnivå

Datum för vistelsen: juni 2023
  • Restyp: Reste ensam
Tack ulfgsather
Patricia Häggblom, Hotelldirektör på Hotel Esplanade, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2023

Hej, tack för att du bott hos oss och stort tack för att du tagit dig tid att ge oss fin feedback!
Härligt att du haft en bra vistelse och uppskattar vårt fina läge och den unika atmosfären samt duktiga personal. Det betyder mycket och vi är alla ödmjukt tacksamma och ger oss inspiration i vårt förbättringsarbete.

Omdömet skrevs 30 april 2023

Ett äldre charmigt hotell med perfekt läge till många av stadens atraktioner.
Äldre standard. Rent och fint. Mycket vänlig personal som är hjälpsam.
Kände mig som hemma. Älskade utsikten här.
Rekommenderas👍🙂

Datum för vistelsen: april 2023
Tack Elvira B

Hej,
Stort tack för att du bott hos oss och för din fantastiskt fina feedback. Så roligt att se att du är så nöjd med din vistelse
hos oss och uppskattade vår unika atmosfär och fina läge. Det glädjer oss alla att du uppmärksammar vårt duktiga team!
Tack och varmt välkommen åter,

Patricia/VD

Omdömet skrevs 15 april 2023

Charmigt hotell på bästa läge i Stockholm. Omtänksam och rar personal som gör att Du alltid känner Dig mycket välkommen! Bra vardagsutrymmen för möten utanför hotellrummet med vacker vy över Nybroviken. Variationsrik och god frukost.

Datum för vistelsen: april 2023
Tack madeleinelilliehook

Hej,
tack för att du bor hos oss och stort tack för att du tagit dig tid att ge oss fin feedback!