Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
ulfgsather
Stockholm, Sverige

Stambyte

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 20 juni 2023
Ett bra men relativt slitet hotell som jag tycker har drivit upp priserna för högt. Det uppvägs till en del av patina och läge. Alltigenom trevlig personal och rent o fräscht. Skulle vara utmärkt med en lite lägre prisnivå
Datum för vistelsen: juni 2023
5,0 av 5 bubblorRenlighet
4,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Ser du något problem med det här omdömet?
Patricia Häggblom, HotelldirektörHotel Esplanade, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömet
Svarade 22 juni 2023
Hej, tack för att du bott hos oss och stort tack för att du tagit dig tid att ge oss fin feedback!
Härligt att du haft en bra vistelse och uppskattar vårt fina läge och den unika atmosfären samt duktiga personal. Det betyder mycket och vi är alla ödmjukt tacksamma och ger oss inspiration i vårt förbättringsarbete.

Stort tack och varmt välkommen åter till oss,

2.8 km från Hotel Esplanade, Sure Hotel Collection by Best Western
Pool
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 30 april 2023

Ett äldre charmigt hotell med perfekt läge till många av stadens atraktioner.
Äldre standard. Rent och fint. Mycket vänlig personal som är hjälpsam.
Kände mig som hemma. Älskade utsikten här.
Rekommenderas👍🙂

Datum för vistelsen: april 2023
Tack Elvira B
Patricia Häggblom, Hotelldirektör på Hotel Esplanade, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2023

Hej,
Stort tack för att du bott hos oss och för din fantastiskt fina feedback. Så roligt att se att du är så nöjd med din vistelse
hos oss och uppskattade vår unika atmosfär och fina läge. Det glädjer oss alla att du uppmärksammar vårt duktiga team!
Tack och varmt välkommen åter,

Patricia/VD

Omdömet skrevs 15 april 2023

Charmigt hotell på bästa läge i Stockholm. Omtänksam och rar personal som gör att Du alltid känner Dig mycket välkommen! Bra vardagsutrymmen för möten utanför hotellrummet med vacker vy över Nybroviken. Variationsrik och god frukost.

Datum för vistelsen: april 2023
Tack madeleinelilliehook

Hej,
tack för att du bor hos oss och stort tack för att du tagit dig tid att ge oss fin feedback!

Stort tack och varmt välkommen åter till oss,

Omdömet skrevs 15 november 2022

Supertrevligt och mysigt hotell! Personalen var väldigt omhändertagande och tillmötesgående. Rummet var fräscht och frukosten mycket god. Läget är otroligt med gångavstånd till Djurgården, Kungsträdgården och Gamla stan. Vi kommer definitivt återkomma. Rekommenderar starkt.

Datum för vistelsen: april 2022
Tack Moa M
Patricia Häggblom, Hotelldirektör på Hotel Esplanade, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 17 november 2022

Hej,
Tack för att ni bott hos oss och stort tack för er fantastiskt fina feedback! Så roligt att ni är så nöjda med er vistelse och att ni haft en fin upplevelse. Det betyder mycket för oss!

Omdömet skrevs 31 oktober 2022

Fantastisk trevligt o mysigt ombonat hotell med vänlig personal , jättegod frukostbuffe i hemtrevligt frukostrum och ligger perfect nära centrum , cirkus arena, och ABBA museet . rekommenderas varmt .
Vi kommer återkomma

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack Jeanette N

Hej Stort tack för er fantastiskt fina feedback och omdöme! Så härligt att se att ni är nöjda med er vistelse och uppskattade vårt hotell! Extra roligt att ni gillar vår småskalighet och vårt fina läge!

Omdömet skrevs 16 september 2022

Vi trivdes utmärkt på Hotel Esplanade! Vi kunde verkligen känna historiens vingslag på hotellet och bodde i ett verkligen unikt och charmigt rum! Bra frukost, trevligt med fri tillgång till fika under dagen. Kanonläge och trevlig personal!

Datum för vistelsen: september 2022
Tack linda466576
Patricia Häggblom, Hotelldirektör på Hotel Esplanade, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 31 oktober 2022

Hej Linda,
Stort tack för din fantastiskt fina feedback och omdöme! Så härligt att se att ni är nöjda med er vistelse och uppskattade vårt hotell!

Hotel Esplanade