Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Magnusson
Sverige

Favorit hotellet!

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 15 nov. 2022
Supertrevligt och mysigt hotell! Personalen var väldigt omhändertagande och tillmötesgående. Rummet var fräscht och frukosten mycket god. Läget är otroligt med gångavstånd till Djurgården, Kungsträdgården och Gamla stan. Vi kommer definitivt återkomma. Rekommenderar starkt.
Datum för vistelsen: april 2022
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
Patricia Häggblom, HotelldirektörHotel Esplanade, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömet
Svarade 17 nov. 2022
Hej,
Tack för att ni bott hos oss och stort tack för er fantastiskt fina feedback! Så roligt att ni är så nöjda med er vistelse och att ni haft en fin upplevelse. Det betyder mycket för oss!

1 601 kr
2.8 km från Hotel Esplanade, Sure Hotel Collection by Best Western
Pool
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 31 oktober 2022

Fantastisk trevligt o mysigt ombonat hotell med vänlig personal , jättegod frukostbuffe i hemtrevligt frukostrum och ligger perfect nära centrum , cirkus arena, och ABBA museet . rekommenderas varmt .
Vi kommer återkomma

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack Jeanette N
Patricia Häggblom, Hotelldirektör på Hotel Esplanade, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 17 november 2022

Hej Stort tack för er fantastiskt fina feedback och omdöme! Så härligt att se att ni är nöjda med er vistelse och uppskattade vårt hotell! Extra roligt att ni gillar vår småskalighet och vårt fina läge!

Omdömet skrevs 16 september 2022

Vi trivdes utmärkt på Hotel Esplanade! Vi kunde verkligen känna historiens vingslag på hotellet och bodde i ett verkligen unikt och charmigt rum! Bra frukost, trevligt med fri tillgång till fika under dagen. Kanonläge och trevlig personal!

Datum för vistelsen: september 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack linda466576
Patricia Häggblom, Hotelldirektör på Hotel Esplanade, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 31 oktober 2022

Hej Linda,
Stort tack för din fantastiskt fina feedback och omdöme! Så härligt att se att ni är nöjda med er vistelse och uppskattade vårt hotell!

Patricia
VD
Hotel Esplanade

Omdömet skrevs 4 augusti 2022 från mobil enhet

Wir waren mit einer grösseren Gruppe hier, väldig kompetent och trevlig personal, rummen som har allt mn behöver men badrummen ör i det minsta läget, jag tycker om att man kan vara två personer i badrummet, en fullständig omöjlighet i vårt rum t.o.m. för att torka sig efter duschen är lättare i rummet. Frukosten är härlig och innehåller allt man kan tnker sig och dessutom är detfärskt gjprd, inget äggpulver här inte!

Datum för vistelsen: augusti 2022
Restyp: Reste i arbetet
Tack 883walburgah
Omdömet skrevs 18 juni 2022

All personal är supertrevlig, miljön i huset är fantastisk. frukosten är jättebra och gratis kaffe/te finns dygnet runt. Minibar på rummet. Om jag ska hitta nåt att ge sämre betyg är det att det blir rätt varmt i rummet. Men det går att överse med.

Datum för vistelsen: juni 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Erika W
Patricia Häggblom, Hotelldirektör på Hotel Esplanade, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2023

Hej,
Stort tack för att du bott hos oss och för din fantastiskt fina feedback. Så roligt att se att du är så nöjd med din vistelse
hos oss och uppskattade vår unika atmosfär och fina läge. Det glädjer oss alla att du uppmärksammar vårt duktiga team!
Tack och varmt välkommen åter,

Omdömet skrevs 3 april 2022 från mobil enhet

Perfekt läge men mycket slitet. Jätte fint mottagande vid ankomst. Besviken när man kommer upp till ett slitet och smutsigt rum tar lite energi av upplevelsen. Frukosten var ingen aha upplevelse heller. Kan inte rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: april 2022
Tack 663ceciliae