Google
från 18,33 US$
från 73,31 US$
från 139,78 US$
Omdömet skrevs 16 augusti 2020

Alltid värt ett besök i Gamla Stan. Strosa runt i de trånga gränderna, slinka in i någon butik eller ta en fika eller matbit i något mysigt cafe eller restaurang.

Datum för upplevelsen: juli 2020
Tack HeleneA636
Omdömet skrevs 10 augusti 2020 från mobil enhet

Ett ställe där tiden stått still. Visst kan det vara mycket folk och så men det är inte konstigt. Finns gott om bra restauranger och caféer längs gatorna och väldigt god glass. Rekommenderar Stikki Nikki.

Rekommenderar även spökvandringen som finns tillgänglig, då den var intressant.

1  Tack Alicia E
Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Omhuldad stadsdel, inte särskilt imponerande eller unik jämfört med många europeiska medeltida stadskärnor men välvårdad och ömt bevarad. Nu sommaren 2020 tycks butiksdöden ha tagit en fast grepp och det verkligen glest både med utländska turister och med andra besökare. Vi strosade fridfullt en mycket varm augustidag.

Tack TommyGForsberg
Omdömet skrevs 7 augusti 2020 från mobil enhet

Man bara måste ta en promenad i gränderna! Stanna till på något café, kika in i nån liten affär. Ta en sväng till slottet och titta på högvakten!

Tack ca745
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Ett väldigt mysigt ställe med charmiga butiker och bra restauranger och fika möjligheter. Vi bodde på hotell här och hade alltid nära till allt.

Tack slindmark