“Första vistelsen här”

Information om sevärdheten
Avgift: Nej
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Första gången jag besöker Gamla stan och det var otroligt mysigt och romantiskt. Kullerstenar är så otroligt mysigt men svårt att gå på med klackar.

Tack Jenni L

Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Alla månader på året kan man ströva runt i denna underbara del av Stockholm. Jag brukar gå till Djurgården sen ta båten från Gröna Lund till Slussen avsluta med en promenad i Gamla stan. Jag hittar alltid något jag inte sett tidigare. Rekomrnderar varmt en promenad i Gamla stan

Tack 262Marar764
Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Älskar gamla stan! Speciellt alla unika butiker, caféer och restauranger. Något höga priser men det är väl värt när man hittar smultronställen!

Tack Diana S
Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Gick en fantastiskt bra stadsvandring genom gamla stan. Otroligt vilken historia vi fick lära oss. Kan rekommendera våran guide Christer Lövgren.

Tack Patrikinsweden_10
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 21 mars 2018

Missa absolut inte Gamla Stan eller Söder med sina mysiga butiker, restauranger och härliga gränder och arkitektur. Stockholm bjuder också på många sköna naturupplevelser!

Tack Meg S

Resenärer som tittade på Gamla Stan tittade också på

Besökt Gamla Stan? Berätta vad du tyckte!