Boka i förväg

från 19,88 US$
från 56,79 US$
203208 av 18 311 omdömen
Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Alla månader på året kan man ströva runt i denna underbara del av Stockholm. Jag brukar gå till Djurgården sen ta båten från Gröna Lund till Slussen avsluta med en promenad i Gamla stan. Jag hittar alltid något jag inte sett tidigare. Rekomrnderar varmt en promenad i Gamla stan

Datum för upplevelsen: juni 2017
Tack 262Marar764
Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Älskar gamla stan! Speciellt alla unika butiker, caféer och restauranger. Något höga priser men det är väl värt när man hittar smultronställen!

Tack DianaSvensson
Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Gick en fantastiskt bra stadsvandring genom gamla stan. Otroligt vilken historia vi fick lära oss. Kan rekommendera våran guide Christer Lövgren.

Tack Patrikinsweden_10
Omdömet skrevs 21 mars 2018

Missa absolut inte Gamla Stan eller Söder med sina mysiga butiker, restauranger och härliga gränder och arkitektur. Stockholm bjuder också på många sköna naturupplevelser!

Tack MegS836
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Ett besök i Gamla Stan är såklart obligatoriskt när man besöker Stockholm. Att flanera bland de trånga gränderna och titta på de gamla byggnaderna är alltid en fröjd

Tack Wado_Urban