Omdömet skrevs 14 augusti 2018

• Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
ScandicHotels, Receptionschef på Scandic Gamla Stan, svarade på det här omdömetSvarade 29 augusti 2018

Omdömet skrevs 3 juni 2018

Centralt, trevligt och mysigt hotell i gamla stan med en fantastisk takterrass. Rum med personlig karaktär. Enda minuset är att ingen resturang finns på själva hotellet (men det finns gott om dem ett halvt kvarter utanför)

• Bodde här: maj 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack calex2018
ScandicHotels, Kundansvarig på Scandic Gamla Stan, svarade på det här omdömetSvarade 6 juni 2018

Hej calex2018,

tack för att du har tagit dig tid och skriva en så fantastisk recension om oss.
Vad roligt och höra att du uppskattar vår fina takterrassoch stilen på rummen.
Hoppas vi får ha dig som gäst hos oss snart igen,

Välkommen åter!

Maria Nyström, Scandic Gamla Stan

Omdömet skrevs 13 maj 2018 från mobil enhet

Mysigt hotell med hemtrevliga rum. Alla rum är olika. Mysig takterass. God frukost med mycket att välja på. Trevlig personal. Nära till restauranger och allt annat kul i gamla stan. Vår favorit när vi är i Stockholm.

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack lotsto
ScandicHotels, Kundansvarig på Scandic Gamla Stan, svarade på det här omdömetSvarade 16 maj 2018

Hej lotsto,

tack för din fantastiskt trevliga recension om oss. Det låter som du hade en toppen vistelse hos oss och i Stockholm.
Vi ser fram emot att få ha dig som gäst hos oss snart igen.

På återseende,

Scandic Gamla Stan

Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Trevligt och perfekt beläget hotel mitt i Gamla Stan.Trevlig personal och bra frukost. Ett plus också för att det var tyst och lugnt. Miljöerna är förståss fina i detta gamla hus, likväl allt i omgivningarna

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack klaraslena
ScandicHotels, Kundansvarig på Scandic Gamla Stan, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Hej klaraslena,

Tack för att du har tagit dig tid och skriva en så fin recension om oss.
Fantastiskt roligt och öra att du gillade både läget, personalen och frukosten här hos oss på Gamla Stan.
Vi hoppas på att få ha dig som gäst hos oss snart igen.

Välkommen åter!

Maria Nyström, Scandic Gamla Stan

Omdömet skrevs 27 mars 2018

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
ScandicHotels, Kundansvarig på Scandic Gamla Stan, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018