Omdömet skrevs 13 maj 2018 från mobil enhet

Mysigt hotell med hemtrevliga rum. Alla rum är olika. Mysig takterass. God frukost med mycket att välja på. Trevlig personal. Nära till restauranger och allt annat kul i gamla stan. Vår favorit när vi är i Stockholm.

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack lotsto
ScandicHotels, Kundansvarig på Scandic Gamla Stan, svarade på det här omdömetSvarade 16 maj 2018

Hej lotsto,

tack för din fantastiskt trevliga recension om oss. Det låter som du hade en toppen vistelse hos oss och i Stockholm.
Vi ser fram emot att få ha dig som gäst hos oss snart igen.

På återseende,

Scandic Gamla Stan

Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Trevligt och perfekt beläget hotel mitt i Gamla Stan.Trevlig personal och bra frukost. Ett plus också för att det var tyst och lugnt. Miljöerna är förståss fina i detta gamla hus, likväl allt i omgivningarna

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack klaraslena
ScandicHotels, Kundansvarig på Scandic Gamla Stan, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Hej klaraslena,

Tack för att du har tagit dig tid och skriva en så fin recension om oss.
Fantastiskt roligt och öra att du gillade både läget, personalen och frukosten här hos oss på Gamla Stan.
Vi hoppas på att få ha dig som gäst hos oss snart igen.

Välkommen åter!

Maria Nyström, Scandic Gamla Stan

Omdömet skrevs 27 mars 2018

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
ScandicHotels, Kundansvarig på Scandic Gamla Stan, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Pittoreskt hotell med mycket sköna sängar. Ligger nära T-banan och inte vid de mest hektiska turiststråken, men med närhet till både turistfällor och guldkorn.
Bra frukost i liten intim matsal, snabb utcheckning och fräsch dusch.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack FredrikHjortsberg

Hej FredrikHjortsberg,

Tack för din trevliga recension, fantastiskt roligt och höra att du gillar läget av vårt hotell och att frukosten föll dig i smaken.
Du är varmt välkommen åter!

Maria Nyström, Scandic Gamla Stan

Omdömet skrevs 12 mars 2018

Ett lite charmigt hotell. Jättebra frukost. Rummet som vi hade var på 4:e våningen, lugnt o skönt med ett lite rum i anslutning till sovrummet för TV tittande. Saknade dock en bar. Personalen var trevliga och tillmötesgående. Som vanligt med Scandics lösning för wi-fi så strular den och har låg bandbredd

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack asg29
ScandicHotels, Kundansvarig på Scandic Gamla Stan, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Hej asg29,

tack för att du har tagit dig tid och skriva en recension om oss.
Vad roligt och höra att du gillade både rummet, frukosten och personalbemötandet.
Vårt Wi-fi strular ibland men det brukar räcka med om man gör en refresh på sidan eller loggar in på nytt.
Hoppas detta inte var till allt för mycket besvär för er och att vi får ha er som gäst hos oss snart igen.

Välkommen åter, med vänlig hälsning,

Maria Nyström, Scandic Gámla Stan