Omdömet skrevs 27 mars 2018

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
ScandicHotels, Kundansvarig på Scandic Gamla Stan, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Pittoreskt hotell med mycket sköna sängar. Ligger nära T-banan och inte vid de mest hektiska turiststråken, men med närhet till både turistfällor och guldkorn.
Bra frukost i liten intim matsal, snabb utcheckning och fräsch dusch.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack FredrikHjortsberg

Hej FredrikHjortsberg,

Tack för din trevliga recension, fantastiskt roligt och höra att du gillar läget av vårt hotell och att frukosten föll dig i smaken.
Du är varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 12 mars 2018

Ett lite charmigt hotell. Jättebra frukost. Rummet som vi hade var på 4:e våningen, lugnt o skönt med ett lite rum i anslutning till sovrummet för TV tittande. Saknade dock en bar. Personalen var trevliga och tillmötesgående. Som vanligt med Scandics lösning för wi-fi så strular den och har låg bandbredd

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack asg29
ScandicHotels, Kundansvarig på Scandic Gamla Stan, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Hej asg29,

tack för att du har tagit dig tid och skriva en recension om oss.
Vad roligt och höra att du gillade både rummet, frukosten och personalbemötandet.
Vårt Wi-fi strular ibland men det brukar räcka med om man gör en refresh på sidan eller loggar in på nytt.
Hoppas detta inte var till allt för mycket besvär för er och att vi får ha er som gäst hos oss snart igen.

Välkommen åter, med vänlig hälsning,

Maria Nyström, Scandic Gámla Stan

Omdömet skrevs 17 februari 2018

Bra läge . Rummet låg ut mot gatan och det hördes inget utifrån. Ett litet mysigt rum. Frukosten var kanon god , äggröran var den bästa jag har ätit.
Finns takterrass mysig att gå ut o sätta sig där på kvällen.

Bodde här: augusti 2017
Tack Surri A

Hej Surri A,

tack för din fantastiskt trevliga recension.
Det låter som om du har haft en toppen vistelse hos oss och det är precis så här vi vill att våra gäster ska känna.
Hoppas vi får ha dig som gäst hos oss snart igen.

Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 6 februari 2018

Vi var på besök från uppsala till gamla stan på en födelsedagsfest och övernattade här jag och frugan. Vi brukar inte ha dåliga erfaranheter av scandic och även denna kväll var trevlig. Fräscha toaletter och fräscha rum, rökfritt som vanligt, och en bra och fräsch frukost.

• Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack antonyfrancolatvi
ScandicHotels, Kundansvarig på Scandic Gamla Stan, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2018

Hej antonyfrancolatvi,

Tack för din fantastiska recension om oss. Jag hoppas ni hade ett fantastiskt födelsedagsfirande och att vi får ha er som
gäst hos oss snart igen.

Vart välkomna åter!