Kostnadsfri avbokning till den 21-06-25
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-26
Boka nu, betala på plats
Agoda.com
SPARA 84 US$
Orbitz.com331 US$
Prestigia.com357 US$
Omdömet skrevs 28 mars 2021 från mobil enhet

Trevligt, mysigt, hotell centralt. Rymliga bekväma rum. Flera sällskapsutrymmen att utnyttja. Trevligt cafe/butik i direktkontakt med hotellets entré. Bra att köpa frukost där om man inte orkar med hotellets frukostbuffé.
Promenad på Djurgården, eller utmed kajen bland restauranger och båtar. Nära Östermalmshallen.
Hit återvänder vi gärna!

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack elisabetvanersborg
Marie Matsson, Gästservice/reception på Hotel Diplomat, svarade på det här omdömetSvarade 8 april 2021

Elisabetvanersborg,
Tack för ditt fina omdöme om Hotel Diplomat. Det gläder oss så att du trivs så bra här hos oss.
Roligt att läsa att du även uppskattar våra extra sällskapsutrymmen och vår fina Butik.
Jag ser fram emot att välkomna dig snart igen. Tveka inte att höra av dig om det är något vi kan göra då för att det ska bli extra bra.

Omdömet skrevs 21 mars 2021 från mobil enhet

Riktigt trevligt besök på diplomat hotel! Otroligt sköna sängar, fin utsikt, god frukost. Personalen var proffsig och gav ett trevligt bemötande.
Perfekt läge, när till både shopping och restauranger runt ikring.
Kommer definitivt boka där igen!

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack nilssonlena
Marie Matsson, Gästservice/reception på Hotel Diplomat, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2021

nilssonlena,
Så härligt att ni ville fira en födelsedag hos oss. Verkligen ett perfekt tillfälle att sätta lite extra stjärnglans på tillvaron.
Vi är så tacksamma läsa ditt fina omdöme om oss på Hotel Diplomat. Vi är glada att du trivts så bra här hos oss och uppskattat såväl service som rumskvaliteten.
Jag hoppas vi får nöjet att se dig hos. oss snart igen. Hör gärna av dig till mig i förväg inför nästa besök och låt oss veta om det är något vi kan göra för att det ska bli extra bra.

Omdömet skrevs 9 mars 2021 från mobil enhet

Jag och mina systrar bestämde oss för att fira vår mammas 60års dag med ett dygn på Stockholm absolut vackraste hotell!
Man känner sig så välkommen och hemma från sekunden man kommer till hotellet.
Rummen är helt fantastiska och man vill aldrig lämna dem, perfekt för ett ”stay in” dygn. Vi började vistelsen med att avnjuta retreaten och där rekommenderas starkt att lägga till ett hamamkit för den bästa upplevelsen.
Vi avslutade kvällen med en underbar middag i restaurangen.
Tack Hotel Diplomat!

Tack KamillavonHolt
Marie Matsson, Annan på Hotel Diplomat, svarade på det här omdömetSvarade 11 mars 2021

Kamilla,
Tack för fortroendet vi fick att göra din mammas 60års dag till något speciellt.
Så roligt att ni tog er tid att njuta av vår underbara retreat. Visst ger hamamkitet en extra njutningsupplevelse!
Jag hoppas få nöjet att välkomna dig och hela din familj vid flera tillfällen. Både när ni känner för ett avbrott i vardagen samt när ni har något extra att fira. tveka inte att höra av dig till mig om du vill att vi ska förbereda något speciellt för att göra nästa vistelse precis så som ni vill ha det.

Omdömet skrevs 9 mars 2021

Det är få hotell som jag älskar att bo på så mycket som Hotel Diplomat!
Med bästa läget, underbar personal, fantastisk mat och inte minst lyxiga rum med fantastisk utsikt, så blir man inte besviken!
Rekommenderas varmt och jag ser redan fram emot nästa besök här!

Rumstips: Rekommenderas att önska rum med havsutsikt!
Tack mya985

Mya985,
Tack för ditt fina omdöme om Hotel Diplomat. Det glädjer oss så att du trivs så bra här hos oss.
Som du märker så strävar vi alltid efter att ge dig som gäst en underbar upplevelse och samtidigt skapa en familjär stämning och känsla så att du som gäst känner dig väl omhändertagen.

Omdömet skrevs 1 mars 2021 från mobil enhet

Jättefint hotell med fint läge vid vattnet. Centralt och smidigt att ta sig hit! Femstjärnig service och magiskt fina rum. Frukostbuffén var superbra och under rådande omständigheter så kändes tryggt och säkert överallt på hotellet. Vi är så nöjda!

Tack camilarY1230VK

camilarY123OVK,
Så roligt att läsa ditt fina omdöme om oss på Hotel Diplomat. Vi är så glada att du trivts så bra här hos oss och uppskattat såväl service som rumskvaliteten.
Extra fint att du kände dig trygg och säker när du rörde dig runt om hotellet och vid frukosten. Just trygghet och säkerhet för dig som gäst och för vår personal har varit i fokus sedan Covid bröt ut.
Jag hoppas vi får nöjet att se dig hos. oss snart igen. Hör gärna av dig i förväg inför nästa besök och låt oss veta om det är något vi kan göra för att det ska bli extra bra.