Älskar allt med det här hotellet. Estetiken, restaurangen, frukosten, servicen. Sköna, ljusa, fräscha rum. Ett hotell som ger just den där lyxkänslan man vill ha när man bor borta. Tog min middag på rummet bara för att få njuta ännu mer av det. Och kände mig härligt bortskämd av frukostpersonalen.

Tack 773kristini

Jag och min sambo besökte restaurangen för en tid sedan och vill verkligen tacka, särskilt vår kypare Johan, personal som levererat högklassig och avslappnad service trots denna tuffa tid. Blir garanterat återbesök snart!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack emilh856

Bodde på Diplomat i samband med en jobbresa. Fick ett av rummen som vetter mot vattnet, så ljusa och fina. Sängarna var mycket bekväma och lakanen så mjuka. Uppskattade att det fanns ett bra skrivbord på rummet. Servicen var varm och välkomnade. Rekommenderar varmt Diplomat och glöm inte besöka Butiken, så trevligt och avslappnad.

Rumstips: Boka rummen som vetter mot vattnet
Tack F-H-H86

Åt på restaurangen med några vänner och det var fantastiskt god mat och dryck. inredningen och ''känslan'' i lokalen var sagolik och framförallt stort tack till kyparen Johan som knöt ihop säcken och gjorde denna kväll till en av de bästa.
kommer garanterat besöka igen. rekommenderas starkt!

2  Tack Bajen11

Supertrevligt ställe! Kunnig personal som tålmodigt svarade på min mans alla frågor om krogar och butiker i närheten. Snabb in och utcheck. Välstädade och fina rum. Fina allrum att dricka bubbel eller kaffe i. Passar för både affärsresor och privat. Gick att boka bord i hotellets restaurang med kort varsel utan problem. Samt utsökt frukost! Tack!

Tack Annatheexplorerr
Fredrik Palmstierna, Annan på Hotel Diplomat, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Annatheexplorerr,

Tack för fin feedback! Vi gör alltid allt vi kan för att ni ska känna er så välkomna som möjligt. Nästa gång ser vi till att få den 5e-stjärnan också!

Vänliga hälsningar,

Team Diplomat