Omdömet skrevs 17 september 2020 från mobil enhet

Fint och stort rum med en lyxig känsla. Sängen var otroligt skön och lakarna helt magiska. Vackert och personligt hotell med utmärkt service!
Frukosten var fantastisk, atmosfären lugn och skön.
Bästa hotellet i Stockholm!

Tack mariesR5257XJ
Fredrik Palmstierna, Annan på Hotel Diplomat, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Marie!

Tack för trevlig feedback! Jag hoppas vi får se er här igen någon gång i den inte allt för långt gångna framtiden!

Omdömet skrevs 14 september 2020

Oroligt bra service. Mycket trevlig personal. Suuuper sköna sängar och mysigt rum. Smakfull inredning. Verkligen favorit hotellet när vi besöker Stockholm.
Suverän middag och frukost. Rekommenderar verkligen ett besök

Tack L7455TPsaraj

Tack för trevlig feedback! Vi gör alltid vårt yttersta för att våra gäster ska ha det så bekvämt och bra som möjligt!

Omdömet skrevs 10 september 2020

Är som alltid så otroligt imponerad och nöjd med hotell Diplomat, i min mening Stockholms absolut bästa hotell. Otroligt hög standard och smakfullt inredda rum samt allmäna ytor. Lyxiga och sköna sängar var bara en sak av alla trevliga detaljer på rummet. ALLA som jobbar på Diplomat har stenkoll på hur dem ska bemöta sina gäster och erbjuda det lilla extra. Rekomenderar även varmt deras frukostbuffé som är något av en klass för sig. Det erbjuds både nyttiga alternativ samt härligs godsaker, något för alla helt enkelt. Är en återkommande gäst och skulle aldrig välja att bo någon annanstans i Stockholm.

Rumstips: Rummen på andra våningen är helt nyrenoverade - så fräscha!
Tack W1938ACalexandrad

Hallå!

tack för så trevlig feedback! Vi är ärade att få ha dig som en så lojal gäst hos oss!

Omdömet skrevs 9 september 2020

Oerhört varmt välkomnande. Suverän frukost i lugn och ro med superbra service.

Fantastiskt läge med nära till allt, Stora och luftiga rum med härliga sängar.

Ett måste är en drink i baren och glöm inte att besöka butiken innan Ni lämnar.

Rekommenderas varmt

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack 590johanw
Omdömet skrevs 8 september 2020 från mobil enhet

Underbart hotell! Och plus till Andreas som fixade massage i sista minuten och bokade bord åt mig ❣️Ängel!! Massagen var underbar och mycket proffsig, skulle utan problem spendera flera timmar här. Receptionen och concierge underbara!Återkommer utan problem

Datum för vistelsen: augusti 2020
Restyp: Reste i arbetet