Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Booking.com
2 750 kr
Helt återbetalningsbar innan fre 29 mars
Ingen förskottsbetalning krävs
Expedia.com
Agoda.com
2 238 kr
Helt återbetalningsbar innan fre 29 mars
Flera sätt att betala på
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Filtrera
Listan uppdateras ...
248253 av 2 218 omdömen
Omdömet skrevs 16 januari 2017

Vi är supernöjda! Hotellet är jättefint och charmigt. Läget är perfekt i Sthlm och man har en fantastisk vy utanför hotellet. Rummen är väldigt trivsamma och städningen va jättebra. Trevligt bemötande när man kom. Frukosten var underbar. Mysiga umgängesytor med bar och restaurang. De har även en liten cocktail bar en våning upp. Ett gammalt och väldigt charmigt hotell. Finns även gym. Enda man skulle ha bättre var information om frukost som inte man fick vid incheckning, att det inte ingick i rummet.

Datum för vistelsen: januari 2017
Restyp: Reste med vänner
Tack Marit S
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
MarieMatsson, Informationsansvarig på Hotel Diplomat, svarade på det här omdömetSvarade 18 januari 2017

Hej Marit01,

Tack för er fantastiska feedback! Vad roligt att höra att ni hade en så trivsam vistelse hos oss, och tack för era fina kommentarer om vårt hotell. Givetvis ska våra gäster bli informerade om frukosten vid incheckningen, jag för det vidare till vårt receptions-team. Varmt välkomna tillbaka!

Vänliga hälsningar,
Marie Matsson

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 december 2016

Vi bodde på detta anrika hotell under en fredag och lördag i december. Trevligt utseende och trevlig personal vid in- och utcheckning och ett stort och trevligt och lugnt rum. Dock var badkaret inte städat när vi kom utan det låg kvar smutsvatten i botten. I informationen stod att man kunde ställa ut sina skor utanför dörren och få dem putsade under natten. Första dagen var de i samma skick som när vi ställde dem där. Ingen putsning och det skovårdskit som fanns i garderoben var använt av tidigare gäst och smutsigt. Andra natten blev förvisso skorna putsade, men det var ett hafsverk på ovansidan. Resten av skon var oputsad. Slutligen förvirrad personal vid frukosten och grisigt på både golv och bord och ingen rutin på att plocka undan så att nya gäster skulle få plats.

Rumstips: Rum 506 ska vara fint med balkong på gaveln. Vi bodde i rum 221 som var lugnt men som inte hade någon utsikt.
Datum för vistelsen: december 2016
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
1  Tack persson_veronica
MarieMatsson, Informationsansvarig på Hotel Diplomat, svarade på det här omdömetSvarade 21 december 2016

Hej persson_Veronica,

Tack för din feedback. Vad tråkigt att höra att din vistelse hos oss inte levde upp till dina förväntningar och att du upplevde problem vid efterfrågad skoputsning, och under frukosten. Vi vill givetvis inte att våra gäster ska uppleva vårt hotell på sättet du beskriver. Vi beklagar verkligen att våra rutiner brast vid detta tillfälle och att vi inte lyckades leverara till förväntad nivå, vi ska givetvis se över detta och hoppas på ett återseende snart!

Vänliga hälsningar,
Marie Matsson

Rapportera svaret som olämpligt
Omdömet skrevs 13 december 2016

Hotell i klassisk stil med trevliga rum i fin klassisk stil och i i varierande storlek.
Miljön känns ombonad.
Bra och effektiv service där man får trevligt bemötande.
Bra frukostbuffé.
Rent och snyggt.
Bra fitness avdelning.
Bäst boende har Dagmarsviten, men dyrt.

Rumstips: Superiorrum med sjöutsikt.
Datum för vistelsen: oktober 2016
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Läge
    • Rum
    • Service
Tack Lars B
Omdömet skrevs 13 december 2016

Snyggt och trevligt hotell med trevlig personal. Välkomnande atmosfär.
Väldigt skön säng i välstädat rum med det lilla extra.
Frukosten är bra med allt som hör till.
Kommer garanterat att återvända flera gånger

Datum för vistelsen: november 2016
Restyp: Reste i arbetet
Tack 777jls
Omdömet skrevs 12 december 2016

Väldigt trevligt hotell. Härlig jätteskön säng.
Mycket fint badrum förutom att det inte fanns en separat dusch utan endast dusch i badkaret.
Grym frukost med allt som man kan önska och lite till.
Väldigt trevlig personal. Tyst och ingen störning från trafiken.

Återkommer mer än gärna både privat och i business.

Datum för vistelsen: november 2016
Restyp: Reste i arbetet