Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
alexandra0095

Radisson blu royal viking hotel, Stockholm

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 6 maj 2024
Fint hotell, men relativt dyrt. Frukosten kostar 350kr/pp vilken blir mycket om man är fler. Bättre att gå till ett mysigt fik och äta frukost. Rummet var helt ok, men fanns absolut inget tryck i duschen.
Datum för vistelsen: maj 2024
Resetyp: Reste som ett par
3,0 av 5 bubblorStandard
3,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
4,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Royal Viking Hotel, OtherRadisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömet
Svarade 12 maj 2024
Bästa Alexandra,
Stort tack för dina kommentarer! Vi uppskattar att du delar med dig och vi tar det till oss. Hoppas att vi får möjligheten att välkomna dig tillbaka inom snart framtid.

Bästa hälsningar,
2.9 km från Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm
Pool
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 29 april 2024

Fint o fräscht hotel med närhet till det mesta,kommer bo där igen.
Mycket bra frukost,där sakns ingentig

Tack uffex2
Royal Viking Hotel, Annan på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 30 april 2024

Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse.
Vi är otroligt glada att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och ser fram emot att välkommna er snart igen.

Omdömet skrevs 25 april 2024

väldigt bra, kanonläge nära central och citycenter. Fantastisk frukost. internationell känsla med stor lounge, bar och bra restauranger.Trevlig och kunnig personal

Tack annalenafriberg
Royal Viking Hotel, Annan på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 28 april 2024

Omdömet skrevs 24 april 2024

Hotellet har haft sina bästa dagar.. badrummet hade hår kvar i duschen. Svartmögel i kakelfogarna. Fläckar på möbler mm

Tack SweMackannnz

Omdömet skrevs 23 april 2024

Sängarna är väldigt hårda borde bytas ut , eller ha mera komfortabla madrasser, slitet badrum väldigt omodernt. Jag tycker däremot att läget var bra , frukosten var bra. Bra service. Personalen gjorde sitt bästa . Men tyvärr sänktes betyget med att man hade ont i kroppen efter två nätters vistelse i hotellets sängar!!.

Tack catarina2024

God morgon.
Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er vistelse.
Vi är glada att höra att helhets intrycket varit positivt.
Era synpunkter kommer att adresseras med vårt Management team för att se över möjliga förbättringar och effektiviseringar.
Vi hoppas att vi får chansen att välkomna er åter.

Omdömet skrevs 22 april 2024

Allt fungerade som man önskar. Sov gott, superfin frukost och trevlig personal. Vi kommer här nästa gång!

Tack 43marianne