1 755 kr
1 730 kr
1 729 kr
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 4 november 2023

Toppläge med närhet till många aktiviteter. Möjlighet att upptäcka Stockholm till fots. Frukosten och inomhuspoolen uppskattades mycket av barnen. Bra att kunna checka in på flera olika sätt. Sängarna kunde dock varit lite bekvämare.

Tack annacarinnordvall
Royal Viking Hotel, Annan på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 8 november 2023

God morgon.
Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er vistelse.
Vi är glada att höra att ni haft en angenmämt besök.
Er feedback är viktig för oss och vi kommer därför att framföra era synpunkter gällande sängarna till den det berör för att se över möjliga förbättringar.
Får vi även föreslå att ni vid nästa vistelse nämner detta vid incheckning eftersom vi har även Twin sängar som är något mjukare.
Vi hoppas att vi får chansen att välkkomna e råter.
Vänligen
Clair
Front desk

Omdömet skrevs 24 oktober 2023

Fantastiskt hotell! Lätt att parkera, trevlig lobby/reception, fantastisk personal, trevliga och rena rum och en underbar frukost! Hotellet låg centralt och bra för vår vistelse, tar man tåget ligger centralstationen precis bredvid. Kommer definitivt tillbaka :)

Tack rebsan92
Royal Viking Hotel, Other på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 28 oktober 2023

Kära Resban,

Tack för att du bott hos oss på Radisson Blu Royal Viking och för din fina feedback.

Varmt Välkommen tillbaka!

Med vänlig hälsning,
Leen
Front Desk
Radisson Blu Royal Viking Hotel

Omdömet skrevs 23 oktober 2023

Utmärkt hotell precis vid T-centralen som erbjuder utmärkt service, fina rum, god mat och dryck. Dock kan priset upplevas lite högt. Bra att veta är att poolen och jacuzzin inte är gratis för hotellets gäster vilket förvånade mig mycket. Passa på i så fall att gå dit när det är barnfritt, annars kommer du kräva pengarna tillbaka. I helhet en bra upplevelse!

• Restyp: Reste ensam
Tack Claes-Terje

Kära Claes-Terje,

Tack för att du tagit dig tid att betygsätta vårt hotell. Din positiva feedback kommer att vidarebefordras till berörd avdelning. Varmt välkommen tillbaka!

Med vänlig hälsning,
Leen
Front Desk
Radisson Blu Royal Viking Hotel

Omdömet skrevs 2 oktober 2023

Har tidigare haft dålig erfarenhet av andra hotell och när nätterna hos Radisson bokades för bland annat födelsedagsfirande så var jag lite nervös över att bli missnöjd då vi ville få en sån bra upplevelse som möjligt. Det bemötandet och servicen som Radisson Viking har överträffade mina förväntningar. Det här är ett hotell som är mån om sina gäster och väldigt serviceminded. Kan varmt rekommendera hotellet.

Datum för vistelsen: september 2023
Tack natalielindh
Royal Viking Hotel, Other på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 13 oktober 2023

Hej Natalie,
Tack för att du valde att vara gäst hos oss och för dina kommentarer!
Dina åsikter är viktiga för oss för att vi ska kunna utvecklas.
Vad roligt att du tyckte om vårt hotell och service.
Vi ses nästa gång!

Ebba-Front Desk

Omdömet skrevs 19 september 2023

Sådär då jag vet att det finns större familjerum, duschdörrarna var trasiga, extrasängen jag beställt kom inte så vi fick ringa efter den. Frukosten var däremot mycket bra. Barnen gillade spa avdelningen men det är alldeles för dyrt att bada där.

Datum för vistelsen: september 2023
Tack CarinaE118
Royal Viking Hotel, Other på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 21 september 2023

Dear Carina,

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that your stay did not entirely satisfy you this time. Your opinions are important for us to be able to improve our standard.

If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.

Best regards, David
Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm