Kostnadsfri avbokning till den 21-07-02
Expedia.com121 US$
Orbitz.com121 US$
ZenHotels.com135 US$
Omdömet skrevs 12 maj 2021

Ett mycket bra hotell beläget i direkt anslutning till Centralstationen till ett hyfsat pris. För mig var det en utmärkt avslutning på ett par dagars möte med barn och barnbarn, som jag inte sett på mer än ett år.
Genom att bo sista natten på hotell, kunde jag i lugn och tro äta en rejäl frukost innan hemresan.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack kristiana902
Royal Viking Hotel, Annan på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 13 maj 2021

God kväll.
Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse.
Vi är glada att höra att vi hjälp till med att göra er resa extra minnesvärd och tackar er för att ni valt att avsluta detta speciella ögonblick hos oss.
Vi ser fram emot att få välkomna er igen på er nästa resa.

Omdömet skrevs 3 maj 2021

Jag är supernöjd. Haft väldigt bra vistelse. Planerar bo där till sommaren. Good bemötande. Sköna sängar och väldigt tyst på nätterna vilket gör att man sover ostörd. Väldigt nära till tåg och överallt. Vi ses snart

Tack elnara7
Royal Viking Hotel, Other på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 6 maj 2021

Kära elnara7,

Tack för din vänliga recension! Vi välkomnar dig tillbaka när som helst!

Med vänliga hälsningar,
Karla
Radisson Blu Royal Viking Hotel

Omdömet skrevs 28 april 2021

Tycker er "policy" där man inte får ta upp någon till rummet är lite skev. Varför checkar man in på ett hotell och tar en svit för 5000kr natten om man inte ska kunna ta upp lite vänner och ha det trevligt. Jag kommer aldrig bo hos er igen och jag kommer definitivt inte rekommendera hotellet till någon som vill åka till Sthlm över en weekend för att ha det trevligt.

• Restyp: Reste ensam
Tack 479melissa
Royal Viking Hotel, Other på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 28 april 2021

Hej Melissa,

Tack för att du tog dig tiden att ge oss feedback om din vistelse och vi tycker att det är tråkigt att du inte tänker att bo hos oss i framtiden. Det glädjer oss att se att rummet, renligheten och sömn kvalitén fick bra betyg däremot verkade vara begränsningen på besök som gjorde att din vistelse inte upffyllde dina förväntningar.
Under dagen kan man ha besök på rummet, dock är det begränsat till max 4 personer (inkluderat de gäster som bor) och efter 22:00, och då vi även har en tystnadsgaranti, är det endast gästerna som är regsitrerade som får vistas på rummet.
Detta stämmer att det är policy och även nu är vi nogrannare i följd av restriktionerna som FHM rekommenderar att följa för allas säkerhet då Covid-19 krisen verkar fortfarande inte har bromsat. Hoppas att du förstår att vår prioritet är säkerheten både för dig, andra gäster och personalen och att du uppskattar vår ansträngning.
Det är synd att du ej väljer oss i framtiden på grund av detta men du är alltid välkommen att ändra dig och vi kommer att finnas här.
Tveka inte att kontakta hotellet direkt ifall du har några fler frågor kring våra policys eller hur vi samarbetar med SGS för att bekämpa Covid-19 på hotellet.
Önskar dig varmt välkommen åter.
Med vänliga hälsningar,
Kim R.
Service Manager

Omdömet skrevs 13 april 2021

Centralt nära t centralen. Trevlig personal, stora rum med jätteskön säng. Stort och bra badrum. Bra isolerat, hörde inga störande ljud under natten. Frukosten var jättebra med mycket att välja på. Väldigt prisvärt!

Tack Explore757282
Royal Viking Hotel, Annan på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2021

God kväll.
Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er vistelse.
Det glädjer oss att höra att ni haft en minnesvärd vistelse och vi ser fram emot att få välkommna er åter.

Omdömet skrevs 9 april 2021

En härlig familjeövernattning med bad. Tyvärr var det begränsad tillgänglighet till den varma bubbelpoolen och bastun avstängd. Vi hittade inget att göra på kvällen. Det medhavda tv-spelet gick inte att koppla in och det fanns inga spel på hotellet.

Tack 297catharina

God kväll.
Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er vistelse.
Vi beklagar att resan inte riktigt nått upp till era förväntningar.
Era synpunkter är viktiga för oss och värdefulla speciellt nu när vi har en del barn familjer boende så vi kommer därför att framföra detta till vår ledning för att se över framtida justeringar.
Vi hoppas att vi får chansen att välkommna er åter.