Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com114 US$
Orbitz.com114 US$
Trip.com121 US$
Tripadvisor113 US$
Lol.travel
Omdömet skrevs 9 april 2021

En härlig familjeövernattning med bad. Tyvärr var det begränsad tillgänglighet till den varma bubbelpoolen och bastun avstängd. Vi hittade inget att göra på kvällen. Det medhavda tv-spelet gick inte att koppla in och det fanns inga spel på hotellet.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack 297catharina
Royal Viking Hotel, Annan på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2021

God kväll.
Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er vistelse.
Vi beklagar att resan inte riktigt nått upp till era förväntningar.
Era synpunkter är viktiga för oss och värdefulla speciellt nu när vi har en del barn familjer boende så vi kommer därför att framföra detta till vår ledning för att se över framtida justeringar.
Vi hoppas att vi får chansen att välkommna er åter.

Omdömet skrevs 30 mars 2021

Allt till belåtenhet när det kommer till själva hotellet. Men spat va dessvärre missnöjd!!
Det har fungerat felfritt vid våra tidigare vistelser med trevlig personal. Dessvärre har det blivit sämre....

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack selmaz572987
Royal Viking Hotel, Other på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 8 april 2021

Tack för din återkoppling och för att du tog dig tid att skriva om dina erfarenheter.
Vi är ledsna att du inte var nöjd med vår relaxavdelning (som inte är ett spa utan pool & gymavdelning) och att du har haft en upplevelse som inte stämde med dina förväntningar.
Jag hoppas att vi får möjlighet att välkomna dig igen så att vi kan få en chans att överträffa era förväntningar. Varmt välkommen tillbaka!
Med vänlig hälsning,
Erik
Front Office Team

Omdömet skrevs 20 mars 2021

Sammantaget, en mycket tillfredsställande 3-nätters vistelse vid ett centralt veöäget hotell med utmärkt service, centralt läge och utomordentliga kommunikationer. Promenadavstånd till centrum, nästgårds till järnvägsstation och lika nära till flygplats-shuttle

Datum för vistelsen: mars 2021
  • Restyp: Reste ensam
Tack Threenights2021
Royal Viking Hotel, Annan på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2021

God kväll.
Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er vistelse.
Vi är glada att höra att ni haft en minnesvärd upplevelse och ser fram emot att välkommna er åter.

Omdömet skrevs 16 februari 2021

De nämnde inget om poolen vid incheckningen vilket var en av anledningarna till att vi valde detta hotell. Vi fick ringa till receptionen väldigt många gånger under 2 rimmar för att tillslut gå ner och vänta ytterligare 20 min för att då bada i 30 min.

Kallt på rummet och ni har felkopplat elen till lamporna så det går inte att släcka alla lampor. Kolla gärna upp det i rum 566.

Hade beställt fruktfat som jag fick ringa för att få upp.

Svartmögel i duschen och luktar avlopp i rummet.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack sbudai866150
Royal Viking Hotel, Hotelldirektör på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2021

God morgon.
Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse.
Vi beklagar att denna itne blivit som ni förväntat er och komemr naturligtvis att se över era synpunkter omgående.
Vi är tacksammaa tt ni tagit upp detta så att vi har en chans att påverka framtida besök till detta rum och vi komemr att framföra era synpunkter till de avdelningar det berör samt tillledningen för att motverka liknande upplevelse för andra gäster.
Vi önskar er en fortsatt trevlig dag.

Omdömet skrevs 8 februari 2021

Ett hotell som hade allt vi som familj önskade, särskilt uppskattat var poolområdet och SATS gymet. Frukosten hade ett brett urval och barerna likaså. Väldigt trevlig personal och läget är oslagbart..

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack angelica491
Royal Viking Hotel, Hotelldirektör på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 11 februari 2021

God kväll.
Tack för at tni tagit er tid att dela med er av er vistelse.
Vi är glada att höra att ni haft en minnesvärd upplevelse och vi ser fram emot att välkommna er åter.