Omdömet skrevs 17 februari 2020

Allt är toppen bra, läget, restauranger och personal. Trängseln vid frukosten och svängdörren till toaletten är något, som ett hotell med ambitionen om att vara ett exklusivt hotell bara måste förbättra.

Tack lindellbosse
Royal Viking H, Night audit på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2020

God kväll.
Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er upplevelse.
Vi är tacksamma för den feedback som ni lämnat angående frukosten och beklagar att det inte varit som ni förväntat er.
Vi tar tacksammt emot de synpunkter som ni har erbjudit och använder naturligtvis detta för framtida förbättringar.
Dock är vi glada att höra att ni varit nöjd med den service som vår personal erbjudit.
Vi kommer att framföra detta till den avdelning det berör och hoppas att vi ser er snart igen.
Vänliga hälsningar
Clair
Front desk

Omdömet skrevs 17 februari 2020

Hade bokat 3 rum via booking.com men det var väldigt besvärligt enligt personalen vid incheckningen. Fick veta att det hade varit bättre om vi bokat direkt med hotellet??? Vem idag bokar inte online via någon liknande site??

Tack ldahl397947

God morgon.
Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er vistelse.
Vi beklagar att ni haft en mindre angenäm upplevelse vad gäller servicen som vår personal bidragit med.
Dina synpunkter är viktiga för oss eftersom vi ständigt jobbar med att utveckla och träna vår personal så naturligtvis kommer vi att framföra detta till vårt team så vi kan jobba på framtida förbättringar.
Vi hoppas ändå att vi ser er igen så att vi får en chans att dela den service som vi varnligtvis är så stolta över.
Vänliga hälsnignar
Clair
Front desk

Omdömet skrevs 15 februari 2020

För litet rum och badrummet luktade urin enligt mig. Skulle vilja ha 2nya nätter som kompensation då jag och receptionisten kom överens om det. Vad de höra av sig till mig via Mail men har inte fått någon kontakt än.

Tack kjellrosell
Royal Viking H, Receptionschef på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2020

Hej , kjellrosell,

Varma hälsningar från Radisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm!

Tack för att du tagit dig att ge oss din feedback.

Det är tråkigt att läsa att vi inte riktigt motsvarat förväntningarna. Det beklagar vi, kan du skriv till min e-post för at veta mer detaljer om senaste vistelse: jesus.hernandez@radissonblu.com Tack en gång till för din återkoppling, för oss är den väldigt värdefull.

Guest Representative

Omdömet skrevs 15 februari 2020 från mobil enhet

Överträffade inte mina förväntningar! Rummet var fint inrett men börjar bli slitet på golv och badrum. Rummet hade många bra faciliteter. Hård säng (-betyg), TV:n flimrade men värst var att badrummet STANK död kloakråtta och detta varken åtgärdades eller kompenserades på accepterad nivå kontra obekvämligheten att vistas en natt med lukten. En del av personalen var snorkig och sur, visade talade endast engelska. Vi kompenserades med frukost värt 170kr/person vilket INTE var värt pengarna. Det var överbefolkat, rörigt, utplockat och hade dåligt utbud. Kommer inte välja detta hotell igen!

Tack saracP2747QK

Hej , Sara C,

Varma hälsningar från Radisson Blu Royal Viking Hotel Stockholm!

Tack för att du tagit dig att ge oss din feedback.

Det är tråkigt att läsa att vi inte riktigt motsvarat förväntningarna. Det beklagar vi men hoppas att du ger oss en ny chans i framtiden, kan du skriv till min e-post för at veta mer detaljer om senaste vistelse: jesus.hernandez@radissonblu.com Tack en gång till för din återkoppling, för oss är den väldigt värdefull.

Guest Representative

Omdömet skrevs 1 februari 2020

Bra incheckning med trevliga personal. Fick super uppgradering pga Radisson Rewards medlem, och allt va jättebra, inkl snygg vy över Stockholm downtown :-) Ser fram emot en varm återkomst nästa gång också!

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack EndreRigstad
Royal Viking H, Receptionschef på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2020

Kära Endre Rigstad,

Tack för att du tagit dig tid att betygsätta vårt hotell. Din positiva feedback kommer att vidarebefordras till berörd avdelning.

Varmt välkommen tillbaka!

Front Desk A